۹۸۲ فعالیت اعضای کانون‌ها و بچه‌های مساجد خراسان شمالی در سامانه فهما ثبت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، شیرازیان مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان از تمدید مهلت ثبت اعضای کانون‌ها و بچه‌های مساجد در سامانه فهما تا چهارم بهمن ماه خبر داد و گفت: در سالروز ولادت حضرت زهرا (س) یکی از استان‌های کشور به عنوان پایتخت فهمای ایران انتخاب می‌شود و از استان‌های برتر در این حوزه تجلیل خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی هم با اشاره به تاسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در کشور به عنوان یکی از برکات فرهنگی انقلاب اسلامی، گفت: این طرح، فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد را در فضای مجازی نمایش می‌دهد.

حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری، قلب تپنده مساجد کشور هستند و باید فرهنگ دینی را در جامعه ترویج کنیم.

نماینده، ولی فقیه در استان با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان و ذکر نام کانون‌های فرهنگی و هنری در استان خراسان شمالی افزود: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در مقابل فرهنگ مهاجم باید مقاوم باشند و اجازه ندهند فرهنگ مهاجم، فرهنگ دینی ما را به غارت ببرد چراکه در حال حاضر بیگانگان علاوه بر نفت، چشم هایشان به دنبال افکار، اندیشه ها، غیرت، اخلاق و اعتقادات این ملت است.

او بر تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در مساجد تأکید کرد و گفت: مقام معظم رهبری، خط را برای ما مشخص کرد و سه محور خودسازی، جامعه سازی و تمدن سازی مورد تأکید ایشان باید همواره مدنظر قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی افزود: جوانان و نوجوانان را برای تاثیر گذاری بیشتر باید به سلاح تقوا، تعهد، آگاهی، علم و دانش مسلح کنیم.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.