تیم فارس مقام قهرمانی تیمی رقابت‌های دو ماراتن کشور را به خود اختصاص داد.

زارع مهذبیه رییس هیات دوومیدانی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: مسابقات دو ماراتن قهرمانی ایران جام هرمز صبح امروز با حضور ۹۰ دونده از سراسر کشور به میزبانی جزیره هرمز برگزار شد و در پایان حسن عابدی از استان فارس با زمان ۲ ساعت و ۳۲ دقیقه و هفت ثانیه بر سکوی سوم ایستاد و مهدی شریفی دیگر ورزشکار فارسی با زمان دو ساعت و ۳۴ دقیقه و ۴۶ ثانیه در جای پنجم قرار گرفت.

او افزود: عنوان قهرمانی مسابقات دو ماراتن جام هرمز هم به محمد جعفر مرادی از تهران با زمان ۲ ساعت و ۲۹ دقیقه و یک ثانیه رسید و پژمان کرزه‌ای از همدان با زمان ۲ ساعت و ۲۹ دقیقه و ۵۱ ثانیه عنوان نایب‌قهرمانی را بدست آورد.

حسن عابدی دونده فارسی پس از این مسابقات گفت: سطح کیفی این رقابت‌ها نسبت به دوره گذشته بالاتر بود و همه دوندگان صاحب نام در آن شرکت کرده بودند که بنده موفق شدم به مقام سوم انفرادی و اول تیمی دست پیدا کنم که از مربی خوبم مانیزان تشکر می‌کنم.

در مراسم اختتامیه این رقابت‌ها، ایرج عرب سرپرست فدراسیون دو و میدانی، پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون، محمودرضا امیاری مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان، رضا دریایی رییس ورزش و جوانان جزیره هرمز، ایرج رحمانی مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، منصور روشن قیاس رییس هیأت دو و میدانی استان هرمزگان، مریم رستمی دبیر کمیته مسابقات فدراسیون و جواد خسروشیری مسئول فنی مسابقات فدراسیون دوومیدانی حضور داشتند.

به نفر اول مسابقات دوومیدانی دو ماراتن ایران ۲۰۰ میلیون ریال، نفر دوم ۱۲۰ میلیون ریال، نفر سوم ۷۰ میلیون ریال، نفر چهارم ۴۰ میلیون ریال، نفر پنجم ۳۰ میلیون ریال، نفر ششم ۲۰ میلیون ریال و نفرات هفتم تا دهم نیز جایزه ۱۰ میلیون ریالی اهدا شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.