فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای خودرو که اقدام به ۱۳ فقره سرقت کرده بودند خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  سرهنگ "حسین براری" اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت خودرو مقابل بیمارستان‌های آیت الله طالقانی و امام علی (ع) بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۲۰ حافظیه قرار گرفت.


او افزود: در این راستا ماموران این کلانتری با انجام کار‌های اطلاعاتی و تلاش‌های شبانه روزی ۲ سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری آن‌ها اقدام کردند.

سرهنگ براری بیان کرد: متهمان در کلانتری به ۱۳ فقره سرقت خودرو از مقابل بیمارستان‌های یاد شده اعتراف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه گفت: این دو متهم در اعترافات خود عنوان کردند که پس از پارک خودرو، یکی از آن‌ها به تعقیب صاحب خودرو و سرنشینان آن پرداخته و نفر دیگر که با فرد تعقیب کننده در اتباط بوده اقدام به باز کردن درب خودرو‌ها و سرقت آن کرده است.

او گفت: آن‌ها در ادامه اعترافشان عنوان کردند که پس از سرقت ۱۳ دستگاه خودرو، آن‌ها را در زمین‌های خالی اطراف شهرک کیانشهر اوراق و قطعاتش را به فروش رسانده اند.

سرهنگ براری در پایان با اشاره به تحویل سارقان حرفه‌ای به دستگاه قضائی از شهروندان خواست در هنگام پارک خودروی خود حتی به صورت کوتاه مدت در کنار خیابان حتما تجهیزات ایمنی لازم را روی آن نصب و مراقب افراد مشکوک اطراف خود باشند.

 


کشف ۲۲ فقره سرقت در کنگاور


فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور از کشف ۲۲ فقره سرقت سیم برق و دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "عزیز الهیاری" اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت سیم برق در کنگاور تیمی از پلیس آگاهی اقدامات خود را برای شناسایی عوامل سرقت آغاز کرد.

او افزود: کاراگاهان با توجه به سرنخ‌های بدست آمده محل اختفای ۲ سارق را در شهر بهار استان همدان شناسایی و پس از هماهنگی با پلیس این شهرستان اقدام به دستگیری آن‌ها کردند.

سرهنگ الهیاری بیان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۲۲ فقره سرقت اعتراف و در بازرسی از مخفیگاهشان نیز مقداری زیادی سیم برق سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی کنگاور در پایان از معرفی سارقان دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

 

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یوسف کمری
۲۲:۵۱ ۰۷ اسفند ۱۳۹۸
سلام پراید نقره ای در کرمانشاه چهراه رشیدی ب سرقت رفته خواهشن برام پیداش کنید همه دارایم بود بچه ام همش بهانشو میگیره خانومم داره افسردگی میگیره پلاک ۴۱ن۷۷۸ ایران ۱۹ شیشه جلوش ترک خوردگی داره و افتاب سوختگی داره