تقی زاده گفت: علی رغم تحریم‌های ظالمانه علیه کشور، برگزاری نمایشگاه‌های تولید داخلی نشان دهنده اقتصاد مقاومتی است.

برگزاری نمایشگاه‌های داخلی نشان دهنده‌ی تحقق اقتصاد مقاومتی استبه گزارش  حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  جمشید تقی زاده معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان کشور درخصوص برگزاری نمایشگاه‌های تولید کالا‌های داخلی در کشور گفت: با وجود تحریم‌های ظالمانه‌ای که علیه کشور صورت گرفته است، برگزاری این چنین نمایشگاه‌هایی نشاندهنده‌ی اقتصاد مقاومتی است.

او افزود: به معرض نمایش گذاشتن کالا‌های صد در صد ایرانی که با کمک اتحادیه‌های مختلف در نمایشگاه‌ها اراده و عزم ملی را نشان می‌دهد که با وجود محدودیت‌های اعمال شده تولید کنندگان وطنی توانسته اند بدون وابستگی روی پای خود بایستند.

تقی زاده با اشاره به این مطلب که محصولات عرضه شده در نمایشگاه کیف کفش و کالا‌های ورزشی ایران مال کاملا رقابتی با محصولات خارجی است تصریح کرد: نمایشگاه برند‌های برتر کیف و کفش و کالا‌های ورزشی که قرار است سال آینده برگزار شود این فرصت را در اختیار جامعه ورزشی خواهد داد که از کالا‌های تولید داخل بتوانند حایت کنند.

او ادامه داد: خوشبختانه هیئت دولت به ویژه وزارت ورزش و جوانان از بخش خصوصی و تولیدکنندگان داخلی حمایت مناسبی کرده است و امیدواریم دولت بتواند نقش مهمی در رفع مشکلات این صنعت ایفا کند.

معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز بهترین تولیدکنندگان کشور در این نمایشگاه حضور دارند و امیدوارم تا سه سال آینده این تولیدکنندگان صادرات قابل توجهی به کشور‌های خارجی داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار