دبیرخانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: صدور جواز تاسیس صنعتی از ۲۹ دی‌ماه جاری به خانه صنعت و معدن تفویض می‌شود.

 خانه صنعت و معدنبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرهاد مرزی با اشاره به برگزاری جلسات کمیسیون پنج نفره در راستای حمایت از سرمایه‌گذاری در دادگستری استان، اظهار داشت: کمیسیون پنج نفره برای پیگیری مشکلات واحدهای حامی ثبت‌نام و یا شرکت‌هایی که به خانه صنعت معدن و تجارت درخواست داده‌اند، برگزار می‌شود.

دبیرخانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه، حمایت از سرمایه‌گذاران، پیگیری مشکلات و مطالبات آن‌ها با دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها را از اهداف کمیسیون پنج نفره دانست و گفت: مشکلات واحدها را با دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها مطرح و بررسی می‌کنیم.

او در بخش دیگر از سخنانش، اضافه کرد: در راستای اجرای اصل 44 مبنی بر کوچک‌سازی دولت و نیز تسریع در روند خدمات‌رسانی به مراجعین، از 29 دی‌ماه سال‌جاری تمامی امورات مربوط به صدور جواز تاسیس صنعتی به خانه صنعت و معدن تفویض می‌شود و مقدمه‌ای برای تسهیل در صدور مجوز است، به‌طوری که اگر هیچ کسری نباشد از سوی خانه صنعت و معدن یک روز مجوز صادر می‌شود.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.