برد پُر گل شهرداری بم در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان

تیم فوتبال بانوان شهرداری بم موفق شد در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر بانوان مقابل نماینده بوشهر برد پر گلی را کسب کند.

گلباران بم در هفته سیزدهم فوتبال بانوانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه ۲۷ دی ماه ساعت ۱۰ صبح با برگزاری پنج دیدار در شهر‌های مختلف ایران پیگیری شد و در پایان تیم شهرداری بم با نتیجه‌ای پرگل حریفش را شکست داد و همچنان در صدر جدول باقی ماند. نتایج بازی‌های این هفته به شرح زیر است:

شهرداری بم ۱۱ - صفر سینا بوشهر

تیم فوتبال بانوان شهرداری بم در این هفته حریفش را گلباران کرد و با زدن ۱۱ گل نماینده بوشهر را از پیش رو برداشت، با این پیروزی بم همچنان در صدر جدول باقی ماند.

سپاهان ۳ - ۱ ملوان بندرانزلی

تیم فوتبال بانوان سپاهان اصفهان طعم اولین پیروزی خود را در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال بانوان چشید. در این بازی صفورا جعفری، مریم رهیده و شقایق روزبهان گل‌های زردپوشان را به ثمر رساندند و تک گل ملوانی‌ها را سمانه قاشیه وارد دروازه حریف کرد.

نماینده البرز ۱ - ۲ شهرداری سیرجان

تیم فوتبال بانوان البرز در خانه خود نتیجه را به حریفش واگذار کرد و ۳ امتیاز این بازی را از دست داد، تک گل البرزی‌ها را سارا قمی به ثمر رساند و برای تیم شهرداری سیرجان زهرا علیزاده و افسانه چترنور گل زدند. این اولین شکست تیم البرز در نیم فصل دوم است.

پالایش گاز ایلام ۰ - ۴ وچان سنندج

تیم فوتبال بانوان وچان همچنان در نوار پیروزی‌های خود حریفش را با ۴ گل شکست داد و در جایگاه دوم لیگ باقی ماند، در این بازی سمیه خرمی خانم گل نیم فصل اول برای وچانی‌ها هت تریک کرد و گل چهارم این تیم را مرضیه نیکخواه بازیکن سابق تیم پالایش که در نیم فصل دوم به وچانی‌ها پیوسته بود به ثمر رساند.

زاگرس شیراز ۲ - ۱ آویسا خوزستان

تیم فوتبال بانوان شیراز طعم اولین پیروزی را در نیم فصل دوم رقابت‌ها با گل‌های بتول قاسمی و هانیه خداپرستی چشید. تک گل آویسا را الهام انصاری به ثمر رساند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار