رمضانی گفت: کیفیت لیگ برتر مهم‌تر از این است که فدراسیون بخواهد لیگ را با ۱۲ تیم آغاز کند.

رمضانی: کیفیت لیگ برتر فوتبال بانوان مهم‌تر از کمیت است

عاطفه رمضانی بازیکن تیم شهرداری بم در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: لیگ برتر فوتبال بانوان نسبت به سال‌های گذشته کیفیت بهتری پیدا کرده است. مسئله ناراحت کننده این است که ۱۲ تیم در قرعه کشی شرکت می‌کنند و در ادامه رقابت‌ها ۲ یا سه تیم مقابل شهرداری بم بازی نمی‌کنند. این موضوع لطمه زیادی به تیم ما می‌زند، چون در اواخر فصل تفاضل گل اهمیت زیادی پیدا می‌کند.

رمضانی افزود: کیفیت مسابقات مهم‌تر از این است که فدراسیون بخواهد لیگ را با ۱۲ تیم آغاز کند و در ادامه فصل تیمی انصراف بدهد. شرایط مالی در برخی از باشگاه‌ها خوب نیست، اما تیم شهرداری بم همیشه به وعده‌های مالی خود عمل کرده است.

او تصریح کرد: ما و وچان سنندج تا هفته آخر نیم فصل اول مسابقات امتیاز برابری داشتیم و تفاضل گل باعث شد که ما صدرنشین شویم. اکنون ما با انگیزه بالایی نیم فصل دوم لیگ را شروع کرده ایم. این هفته تمرینات منظمی برای رویارویی با تیم سینا بوشهر داشتیم.

بازیکن تیم شهرداری بم گفت: متاسفانه داوری‌ها در ابتدای فصل مشکل بزرگ بسیاری از تیم‌ها بود و کیفیت مسابقات را تا حد قابل توجهی پایین آورده بود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار