استاندار گیلان گفت: ۱۱۶ حزب دارای مجوز در حال فعالیت هستند و امسال ۹ حزب جدید تشکیل و اطلاعات آن به وزارت کشور نیز ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ارسلان زارع، استاندار گیلان در مراسم افتتاح دفتر خانه احزاب استان با اعلام این خبر گفت: همبستگی، وفاق و همدلی بین احزاب و گروه‌ها برای یک هدف بزرگ که همان وحدت ملی است، نیاز امروز ایران اسلامی است.

او با اشاره به توجه این دولت به زمینه سازی و حمایت برای نقش آفرینی بیشتر و بهتر احزاب در کشور افزود: احزاب با هر گرایشی می‌توانند به عنوان یک رکن، نقش اساسی در توسعه همه جانبه کشور داشته باشند.

استاندار گیلان رمز موفقیت و توسعه کشور را دستیابی به اهدافی برای پیشرفت در وحدت ملی عنوان کرد و گفت: برخی به ضرورت انسجام ملی باور ندارند و در این راستا گاهی زمینه دلسردی بخش‌هایی از جامعه را ایجاد می‌کنند، در حالی که امید آفرینی و امید افزایی لازمه امروز جامعه ما است.

زارع افزود: امیدواریم در شرایط پیش رو و ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات که نشان از مردم سالاری دینی کشور است، با مشارکت حداکثری همه احزاب، گروه‌ها و افراد به پای صندوق‌های رأی محقق شود.

انتهای پیام/اص

برچسب ها: دولت ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.