مدیرکل کمیته امداد استان یزد از استقرار ۱۰۰ پایگاه جمع آوری کمک‌های مردمی در استان یزد برای یاری رساندن به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان خبرداد.

استقرار ۱۰۰ پایگاه برای دریافت کمک‌های مردمی به سیل زدگان سیستان و بلوچستانبه گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محسن علیزاده مدیرکل کمیته امداد استان یزد با اشاره به شرایط مردم مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان، گفت: دفاتر و پایگاه‌های کمیته امداد و مراکز نیکوکاری استان یزد با استقرار ۱۰۰ پایگاه، کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان را دریافت می‌کنند.

او با بیان اهمیت بهره‌گیری از تمامی امکانات برای کاهش مشکلات و رسیدگی به آلام مردم مناطق سیل‌زده، افزود: این نهاد آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار استان یزد برای ارسال به مناطق سیل‌زده است، به همین منظور کد دستوری ussd #۰۳۵*۸۸۷۷* تلفن همراه و همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۱۱۹۳۱ نزد بانک ملی برای پرداخت کمک‌های نقدی به‌صورت غیرحضوری برای سیل‌زدگان در نظر گرفته‌شده است.

علیزاده ادامه داد: روز جمعه نیز پایگاه‌های این نهاد در مصلا‌های نماز جمعه سراسر استان آماده دریافت کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد اضافه کرد: سامانه چهاررقمی (شماره تلفن) ۱۸۱۱ نیز برای پاسخگویی به سؤالات مردم خیراندیش استان یزد در نظر گرفته‌شده است.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار