مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد از فراخوان این نهاد برای جمع آوری کمک‌های مردمی و غیر نقدی جهت ارسال به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

محسن حرازی زاده یزدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: در پی وقوع سیل در مناطق مختلف استان سیستان و بلوچستان، جمعیت هلال احمر جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای هموطنان سیل زده در جنوب کشور و در این مناطق را آغاز کرد.

او افزود: بر همین اساس، هموطنان، خیران و نیکوکاران می‌توانند کد دستوری #۵۴*۱۱۲* و یا #۱۱۲*را شماره گیری کرده یا از طریق شماره حساب ۵۲۶۳۶۳۶۳۵۳ نزد بانک ملت شعبه امام علی (ع) به نام کمک‌های خیرین و یا از طریق شماره حساب ۹۹۹۹۹ در همه بانک‌ها به نام جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶ نزد بانک ملت و یا شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۱۸۵۰۲۵۹۷۳۰ نزد بانک رفاه کارگران کمک‌های نقدی خود را برای سیل زدگان پرداخت کنند.

حرازی زاده ادامه داد: همچنین مردم نوع دوست یزد می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خود را شامل: انواع پتو، موکت، زیرانداز نو، مواد غذایی و بهداشتی به چادر‌های هلال احمر که در شعب هلال احمر استان برپا شده است تحویل نمایند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار