فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: با تلاش پلیس، قاتل مرد ۴۱ ساله سنندجی در فرودگاه امام خمینی تهران دستگیر شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، سردارعلی آزادی فرمانده انتظامی کردستان گفت: ۲۴ دی‌ماه جاری از طریق تلفن ۱۱۰ قتل یک مرد ۴۱ ساله در یکی از خیابان‌های شهر سنندج به ماموران انتظامی استان اطلاع داده شد.

او خاطرنشان کرد: ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند، قبل از رسیدن ماموران و نیرو‌های امدادی، مقتول به دلیل خونریزی شدید و جراحت جان خود را از دست داده بود.

سردار آزادی گفت: تحقیقات پلیس آگاهی در خصوص شناسایی قاتل در بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که فرد قاتل داماد مقتول بوده و ارتکاب به قتل به دلیل اختلافات خانوادگی و با شلیک گلوله صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه قاتل به محض اقدام به قتل از محل متواری شده بود، اذعان داشت: قاتل مردی ۲۴ ساله و داماد مقتول است که به دلیل اختلاف با خواهر مقتول اقدام به ارتکاب این قتل کرده و بلافاصله از محل متواری شده بود.

او اضافه کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد قاتل قصد خروج از کشور را دارد که بعد از شناسایی محل قاتل نایب قضایی به محل اعزام و قبل از خروج، وی را در فرودگاه امام خمینی تهران دستگیر کردند و به پلیس آگاهی استان کردستان منتقل شد.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: قاتل ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.