مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در محل سالن اجتماعات مدرسه علمیه الزهرا(س) اردبیل برگزار و حجت الاسلام قربانی به‌عنوان مدیر جدید این مرکز معارفه شد.

آیت‌الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با اشاره به نقش بسیار خطیر حوزه‌های علمیه در وضعیت کنونی کشور و تهاجم بیگانگان اظهار کرد: خواهران طلبه در پیشبرد اقتدار فرهنگی کشور نقشی بی‌بدیل دارند.

او از خدمات و تلاش‌های حجت‌الاسلام لطفی در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اردبیل تقدیر کرد و افزود: اساتید و مدیران حوزه‌های علمیه خواهران استان اردبیل بدون چشم‌داشت به فعالیت در حوزه علمیه می‌پردازند و برای حجت‌الاسلام قربانی که فردی شایسته، توانمند و دارای سابقه اجرایی موفق هستند آرزوی موفقیت در این امر خطیر داریم.

همچنین در این مراسم، حجت الاسلام واحدی، معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران کشور با اشاره به نقش و جایگاه زنان در جامعه اظهار کرد: تمدن اسلامی جایگاه ویژه‌ای برای زن قائل است و زنان نیمی از افراد اثرگذار جامعه هستند.

او همچنین زمینه را برای گسترش رشته‌ها از عمومی به تخصصی در استان مناسب عنوان کرد و افزود: در کشور ۱۶ رشته سطح ۳ و ۴ رشته سطح ۴ داریم که استان اردبیل این قابلیت را دارد که طلبه‌ها در رشته‌های بالاتر و تخصصی تحصیل کنند.

در این مراسم حجت‌الاسلام لطفی گزارشی از فعالیت‌های دوران مسؤولیت خود به عنوان مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل ارائه کرد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.