سناتور جمهوریخواه: ایران برنده مناظره انتخابات درون حزبی دموکرات‌ها بود!

لیندسی گراهام، سناتور ارشد حزب جمهوریخواه آمریکا از نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری از حزب دموکرات انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، لیندسی گراهام، سناتور ارشد حزب جمهوریخواه آمریکا از نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری از حزب دموکرات انتقاد کرد.

گراهام در صفحه توئیتر خود نوشت: در بحث سیاست خارجی، بزرگترین برنده مناظره انتخاباتی دموکرات‌ها (نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از حزب دموکرات)، ایران بود. حتی یک نامزد هم مرگ (شهادت) سلیمانی، فرمانده نیروی قدس را تحسین نکرد. همه نامزدها، کارزار «فشار حداکثری» دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را رد کردند.

آمریکا بامداد روز جمعه ۱۳ دی ماه با حمله هوایی به فرودگاه بغداد سردار سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس و ۱۰ تن دیگر از جمله فرمانده نیرو‌های مردمی عراق را به شهادت رساند.رئیس جمهور آمریکا در یک کنفرانس خبری رسما اعلام کرد به دستور مستقیم او این عملیات انجام شد.

دولت آمریکا مدعی است ترور سردار سلیمانی یک اقدام پیشگیرانه برای جلوگیری از درگیری نظامی و محافظت از نیرو‌ها و منافع خود در منطقه بوده است.

روز یکشنبه ۱۵ دی ماه پارلمان عراق در واکنش به ترور سردار سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شماری از فرماندهان الحشد الشعبی در بغداد، طرح اخراج نیرو‌های خارجی را به تصویب رساند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار