رئیس پلیس راهور استان همدان گفت: محدودیت ترافیکی به میدان امام خمینی (ره) همدان، فردا به خاطر تشییع شهدای سقوط هواپیمایی اجرا می‌شود.

محدودیت ترافیکی در همدان برای تشییع شهدای سقوط هواپیماسرهنگ علی فکری، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان  گفت: از ساعات ۸ صبح فردا محدودیت ترافیکی خودرو‌های سواری شخصی به میدان امام خمینی (ره) همدان آغاز می‌شود و تا پایان مراسم تشییع ادامه دارد.

او افزود: از همین ساعت خیابان شهدا تا میدان پروانه‌های همدان شامل محدودیت ترافیکی برای کلیه وسایل نقلیه شخصی و عمومی است و مراسم تشییع این شهدا از میدان امام خمینی (ره )  تا میدان پروانه‌ها است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ادامه داد: خودرو‌های عمومی مسیر خیابان شهدا فردا  از خیابان تختی و باباطاهر هدایت می‌شوند.

مراسم تشییع ۴ نفر از شهدای سانحه هواپیمایی اوکراین که اهل همدان بودند فردا از ساعت ۹ و نیم صبح در میدان امام خمینی (ره) همدان آغاز می‌شود و بعد ازبرگزاری نماز میت در میدان اصلی شهر در خیابان شهدا تشییع و بعد از رسیدن به میدان پروانه ها با آمبولانس به قطعه شهدای باغ بهشت همدان برای خاکسپاری فرستادده می‌شوند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.