با اجرای ۱۳۰ کیلومتر شبکه گذاری گاز در گیلان بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ انشعاب نصب شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حسین اکبر، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: ۱۳۰ کیلومتر شبکه گذاری گاز با هدف توسعه گازرسانی در گیلان در پاییز امسال انجام و بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ انشعاب گاز نصب شده است.

او افزود: با وجود بهره مندی بیش از ۹۸ درصد از خانوار‌های گیلانی از نعمت گاز طبیعی، شرکت گاز استان گیلان تمام تلاش خود را برای گازرسانی به مناطق باقیمانده به کار بسته و افزایش ۲۹ درصدی میزان شبکه گذاری نسبت به سال گذشته گواه این مدعاست.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با بیان اینکه از مجموع عملیات شبکه گذاری در پاییز ۹۸، بالغ بر ۱۰ کیلومتر متعلق به حفرات خالی شهر‌ها است، اظهار داشت: با اجرای این عملیات، مجموع طول شبکه گاز در گیلان به ۲۰ هزار و ۹۵۰ کیلومتر افزایش یافته است.

حسین اکبر از نصب بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ انشعاب گاز و در ۳ ماه سوم سال خبر داد و گفت: با اجرای این عملیات مجموع انشعابات نصب شده در استان به بیش از ۵۹۲ هزار انشعاب رسیده است.

او با تاکید بر لزوم مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی از یکایک مشترکین درخواست کرد: با رعایت نکات ایمنی زمستانی آرام را در کنار خانواده خود سپری کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.