مدیر جهاد کشاورزی شهرستان راور از بهره برداری هفت طرح کشاورزی و آب وخاک با هزینه کرد اعتباری بالغ بر ۲۶ میلیارد ریال در این شهرستان به مناسبت ایام دهه فجر در این شهرستان خبرداد.

بهره برداری از ۷ طرح کشاورزی در راوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  قنبری، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان راور گفت: این هفت طرح شامل پنج طرح آبیاری نوین، یک طرح انتقال آب، یک واحد گلخانه هستند که در این ایام افتتاح و به بهره برداری می‌رسند.

او افزود: پنج طرح آبیاری نوین در سطح ۳۰۰ هکتار و باهزینه کرد ۲۴ میلیارد ریال که ۱۵ میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی است، اجرا شده است.

قنبری تصریح کرد: این طرح‌ها شامل ۴ طرح آبیاری کم فشار و یک طرح آبیاری قطره‌ای می‌باشد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان راور اظهار داشت: چهار آبیاری کم فشار در سطح ۱۷۶ اجرا شده است که این طرح با هزینه کرد اعتبار ۸ میلیارد ریال اجرا شده است و بیش از ۹ میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی است.

او افزود: همچنین طرح آبیاری قطره‌ای در سطح ۱۲۴ هکتار با هزینه کرد اعتبار بیش از ۱۶ میلیارد ریال که بیش از ۵ میلیارد ریال از اعتبارات دولتی است.

قنبری بیان داشت: از دیگر طرح‌های اجرا شده آب و خاک، خط انتقال آب با هزینه کرد اعتبار دولتی ۲ میلیارد ریال اجرا شده است.

او اظهار داشت: در این ایام یک گلخانه گیاهان داروئی در سطح ۲ هزار مترمربع وبا تولید سالانه ۳۲ تن آلوئه ورا با هزینه کرد ۱۹۰۰ میلیون ریال به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار