معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی گفت: دستگاه‌های اجرایی استان بعنوان معین انتخابات هر فرمانداری برگزیده شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  علی بیگ زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی در جلسه کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات گفت:این طرح جدید با هدف پشتیبانی از فرمانداری‌ها در روز انتخابات مطرح شده تا دستگاه‌های اجرایی امکانات خود را به صورت روتین در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند لذا نیروی انسانی، خودرو‌ها و مدیران در روز انتخابات باید در حالت آماده باش کامل باشند.

بیگ زاده افزود: معین فرمانداری‌ فاروج ادارات دامپزشکی، منابع طبیعی و شرکت غله، فرمانداری مانه و سملقان نیز جمعیت هلال احمر، تعاون کار و رفاه اجتماعی و استاندارد، معین فرمانداری راز و جرگلان نیز شرکت گاز، اداره کل بهزیستی و مخابرات است.

او ادامه داد: معین فرمانداری گرمه نیز ادارات میراث فرهنگی، فنی و حرفه‌ای و کمیته امداد استان و فرمانداری جاجرم نیز ادارات ورزش و جوانان، بنیاد شهید و فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی عنوان کرد: با توجه به اینکه ممکن است در روز انتخابات شاهد احتمال یخ زدگی و صعب العبور بودن وجود داشته باشد لذا از وزارت کشور انتظار داریم تا اعتبارات ویژه‌ای برای تامین خودرو‌های کمک دار به این استان اختصاص دهد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی اظهار داشت: فرمانداران می‌توانند از هیات امنای مساجد و مدارس جهت تامین نیروی انسانی، فضای فیزیکی و نیروی خدمات استفاده کنند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.