سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه به همراه فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان ظهر امروز برای بازدید از مناطق سیل زده شرق هرمزگان وارد شهرستان جاسک شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه به همراه فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان ظهر امروز برای بازدید از مناطق سیل زده شرق هرمزگان وارد شهرستان جاسک شدند.

برآورد دقیق نیاز‌ها و مدیریت میدانی اقدامات فوری سپاه برای کمک به سیل‌زدگان لیردف جاسک ومنطقه گافر و پارامون از جمله اهداف حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه در مناطق سیل زده شرق هرمزگان است.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: اقلام مورد نیاز مردم مناطق سیل‌زده از جمله لوازم گرمایشی، پتو، نان، خرما، تن ماهی، لوازم بهداشتی و دارو از روز گذشته به منطقه ارسال شده و ۶ محموله دیگر نیز در راه رسیدن به جاسک است تا به طور منظم و بر اساس نیاز هر منطقه در میان مردم توزیع شود.

سردار اباذر سالاری با اشاره به اینکه اکیپ‌های مهندسی سپاه امام سجاد (ع) نیز از روز گذشته در منطقه فعال شده‌اند، افزود: چند اکیپ مختلف از نیروی دریایی سپاه نیز تا ساعتی دیگر وارد جاسک می‌شوند تا به برقراری راه‌ها و تخلیه گل و لای ناشی از ورود سیلاب به روستا‌ها و منازل مردم کمک کنند.

او گفت: ۳۰۰ پاسدار نیز از دو روز پیش در منطقه در حال خدمت رسانی به مردم هستند و نیرو‌های بیشتری نیز از امروز راهی مناطق روستایی جاسک و بشاگرد می‌شوند تا به مردم کمک کنند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با اشاره به اینکه امکانات سپاه‌های شهرستانی از همان ساعات اولیه وقوع سیل در خدمت مردم قرار گرفته است، افزود: واحد‌های مختلفی از بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی نیز بعد از جمع‌بندی دقیق مشکلات و نیاز‌ها به منطقه اعزام خواهند شد تا به مردم در ایجاد شرایط مناسب برای زندگی کمک کنند.

سفر فرمانده نیروی دریایی سپاه به مناطق سیل زده شرق هرمزگان

سفر فرمانده نیروی دریایی سپاه به مناطق سیل زده شرق هرمزگان

سفر فرمانده نیروی دریایی سپاه به مناطق سیل زده شرق هرمزگان

سفر فرمانده نیروی دریایی سپاه به مناطق سیل زده شرق هرمزگان

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.