فرماندار جاسک گفت: آب آشامیدنی شهر جاسک تا فردا وصل می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،رادمهر فرماندار جاسک گفت: آب آشامیدنی شهر جاسک تا فردا وصل می‌شود.

او افزود: هم اکنون ۴۰ روستا در جاسک آب آشامیدنی ندارند و بر اثر آسیب به سد جگین آب شهر جاسک هم قطع شده است که در تلاش هستیم تا فردا آن را وصل کنیم.

فرماندار جاسک گفت: امروز با بالگرد‌های نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به روستا‌هایی که هیچ گونه راه ارتباطی نداشتند و به صورت جزیره مانند در سیل گرفتار بودند آذوقه و مواد دارویی رساندیم و فردا هم گروه‌های جهادی را در مرکز گابریک مستقر می‌کنیم.

رادمهر افزود: امروز ۳ کانکس بهداشت در مناطق سیل زده مستقر کرده‌ایم و داروخانه‌های سیار هم در منطقه ایجاد شده است.

او گفت: تمام نیرو‌ها و ارگان‌ها در سیل همکاری لازم را دارند و معاون عمرانی استاندار هرمزگان دو روز است که در منطقه مستقر هستند.

شهرستان جاسک در بارش‌های فوق سنگینی که از روز جمعه شروع شد با بارندگی روبرو بود که در صد سال اخیر بی سابقه بود.

فرماندار جاسک گفت: سرریز شدن سد جگین و طغیان رودخانه‌های گابریک و سدیج باعث مسدود شدن مسیر جاسک به بشاگرد و جاسک به لیردف شده و همین امر امداد رسانی را با مشکل روبرو کرده است.

رادمهر افزود: امروز با بالگرد‌های نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به روستا‌هایی که هیچ گونه راه ارتباطی نداشتند و به صورت جزیره مانند در سیل گرفتار بودند آذوقه و مواد دارویی رساندیم و فردا هم گروه‌های جهادی را در مرکز گابریک مستقر می‌کنیم.

او گفت: ۵۰ روستا در بخش مرکزی جاسک دچار آبگرفتگی شده‌اند و ۹ روستا هم به طور کامل در محاصره سیل بودند که با کمک‌های مدیریت بحران، رسپاه، بسیج و نیروی دریایی ارتش مردم به محل‌های امن انتقال داده شدند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.