رئیس مجلس شورای اسلامی هدف از سفر خود به استان سیستان و بلوچستان را ضرورت رفع نیاز‌های فوری سیل زدگان دانست.

ضرورت تامین نیاز‌های فوری سیل زدگان سیستان و بلوچستان / رسیدگی به وضعیت سیل زدگان فرمان مقام معظم رهبری استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در بدو ورود به استان سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران هدف از سفر خود به این استان را سیل اخیر وارد شده به این استان عنوان کرد.

او ادامه داد: با توجه به گزارش‌های واصله از استان درباره سیل اخیر، مجموع نیاز‌های فوری استان و سایر نیاز‌های استان در زمینه زیرساخت‌ها از جمله ساخت راه آهن، بزرگراه‌ها و همچنین ایجاد اشتغال از دیگر اولویت‌های این سفر است.

او  اضافه کرد: با توجه به اینکه در فصل بودجه قرار داریم و استان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه بیشتری به لحاظ توسعه زیرساخت‌ها است و با توجه به فرمان اخیر مقام معظم رهبری درخصوص رسیدگی فوری به وضعیت استان سیستان و بلوچستان با وارد شدن سیل اخیر، این سفر صورت گرفته است.

 لاریجانی تصریح کرد: اولویت نخست این است که نیاز‌های اولیه و فوری مردم تامین شود و با توجه به اینکه فردا بازدیدی از مناطق سیل زده خواهیم داشت، این خسارات برآورد و در نشست شورای اداری استان در مورد آن‌ها تصمیم گیری شود.

رئیس قوه مقننه بازسازی منازل، تعمیر و نوسازی زیرساخت‌ها را اولویت اصلی در این شرایط برشمرد و تاکید کرد: خسارات وارده ناشی از سیل اخیر در حوزه کشاورزی نیز نیازمند برآورد و رسیدگی است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار