آسوشیتد پرس در گزارشی اعلام کرد سربازان آمریکایی امروز کار آواربرداری از پایگاه آمریکایی عین‌الاسد در عراق را آغاز کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری آسوشیتد پرس امروز دوشنبه در گزارشی از عملیات آواربرداری پایگاه آمریکایی عین الاسد در عراق که چند روز پیش از سوی ایران هدف حمله موشکی قرار گرفت، خبر داد.

در گزارش آسوشیتد پرس آمده است: سربازان آمریکایی امروز دوشنبه عملیات آواربرداری از یک پایگاه نظامی در غرب عراق که سربازان آمریکایی در آن استقرار دارند را پس از گذشت چند روز از حمله ایران با موشک‌های بالستیک آغاز کردند.

به گزارش این خبرگزاری آمریکایی، پایگاه عین الاسد در غرب استان انبار عراق یک مجموعه بزرگ در حدود ۱۸۰ کیلومتر در غرب بغداد است که نزدیک به ۱۵۰۰ نفر از سربازان آمریکایی و نیرو‌های عضو ائتلاف بین المللی (به اصطلاح) علیه داعش در آن مستقر هستند. این پایگاه روز چهارشنبه شاهد شلیک شماری از موشک‌های ایرانی در انتقام حمله پهپادی آمریکا بود؛ حمله‌ای که به کشته شدن (شهادت) فرمانده ارشد ایرانی منجر شد.

در ادامه این گزارش آمده است: یکی از کارکنان خبرگزاری آسوشیتد پرس که به دیدن پایگاه عین الاسد رفته، شاهد حفره بزرگی در زمین و نیز یدک کش‌های نظامی آسیب دیده به همراه لیفتراک‌هایی بوده که در حال آواربرداری بودند. به نوشته این خبرگزاری حجم آوار‌ها به اندازه یک ورزشگاه فوتبال بوده است.

همچنین شبکه راشاتودی در گزارشی، به عملیات آواربرداری نیروهای آمریکایی در پایگاه عین الاسد پرداخت و تصاویری از آن را منتشر کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۰ ۰۱ بهمن ۱۳۹۸
سران عرب توجه فرمایید.اربابتان پوزش به خاک مالیده شد.این یعنی شما گاو های شیرده دیگه برا ایران ما ما نکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۲۳ دی ۱۳۹۸
یازهرا یک روزهم سربریده کفتاروحشی که سراسرایران راداقدارکرد ببینیم وامریکاومنافقینش ا زسپاه معزرت خواهی کنند یاحق زندهوجاویدبادسپاه پاسداران امامزمانی دروددرود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۱ ۲۳ دی ۱۳۹۸
در آینده گورتان را همین طور خواهیم کند. منتظر سپاه باشید.
آخرین اخبار