سازمان نیرو‌های مردمی عراق با صدور بیانیه‌ای از آمادگی و انسجام بالای نظامیان خود خبر داد.

الحشد الشعبی: شهادت سردار سلیمانی باعث تقویت روحیه همه مجاهدان خواهد شدبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، سازمان نیرو‌های مردمی عراق (الحشد الشعبی) با صدور بیانیه‌ای ضمن تأکید بر اینکه این سازمان همچنان در اوج قدرت و آمادگی و انسجام قرار دارد اعلام کرد: شهادت ابومهدی المهندس، سردار قاسم سلیمانی و سایر فرماندهان مقاومت باعث تقویت روحیه و معنویات همه مجاهدان خواهد شد.

الحشد الشعبی در بیانیه خود همچنین بر پایبندی به رهنمود‌های مرجعیت عالی، ضرورت حفظ قدرت و ابهت دولت و محصور ماندن سلاح در دست نهاد نظامی رسمی عراق تأکید کرد.

آمریکا بامداد روز جمعه گذشته با حمله هوایی به فرودگاه بغداد، سردار سپهبد قاسم سلیمانی و ۱۰ تن دیگر از جمله فرمانده نیرو‌های بسیج مردمی عراق را به شهادت رساند. آمریکا مدعی شده است ترور سردار سلیمانی یک اقدام پیشگیرانه برای جلوگیری از درگیری نظامی و محافظت از نیرو‌ها و منافع خود در منطقه بوده است. این اقدام تروریستی آمریکا به تشدید تنش‌های میان تهران و واشنگتن منجر شد.

در پی ترور سردار سلیمانی، ایران اعلام کرد از آمریکا به عنوان عامل اصلی ترور انتقام سختی بگیرد. به همین منظور بامداد امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق را موشک‌باران کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار