۱۴۵ تیم‌های امدادی و عملیاتی خراسان جنوبی تا اواخر وقت امشب در آماده باش کامل هستند.

تداوم امدادرسانی تیم‌های امدادی تا اواخر امشببه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، میرجلیلی مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری گفت: پیرو اخطاریه‌های هواشناسی مبنی بر وقوع بارندگی‌های رگباری همراه با بارش سنگین برف و کاهش محسوس دما، ستاد‌های بحران استان وشهرستان‌ها روزانه تشکیل و تمام اعضا مکلف شدند تدابیر و اقدامات پیشگیرانه را برای کاهش خسارت انجام دهند.

 او افزود: ثمره این اقدامات پیشگیرانه، نجات و امدادرسانی ۱۱۰ نفر از استانی‌ها بود که از این تعداد ۵ نفر از مرگ حتمی نجات یافتند.

میرجلیلی بیان کرد: باتوجه به برودت هوا و مسدود شدن قطعی برخی از محور‌های مواصلاتی ۱۷۰ نفر از هم استانی‌ها و مسافران در مساجد، بقاع متبرکه و مجتمع‌های بین راهی اسکان یافتند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری اظهار کرد: علیرغم بارندگی‌های مطلوب در استان که در برخی مناطق به ۷۰ میلیمتر و بارش برف که در برخی مناطق به ۵۰ سانتیمتر رسید خوشبختانه خسارات وارده به استان ناچیز بود.

او عنوان کرد: در ۴۸ ساعت گذشته ۱۰ رأس دام تلف شدند و برق تعدادی از روستا‌ها به دلیل بارش سنگین برق قطع و با تلاش نیرو‌های امدادی مجدد وصل شد.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.