بسته خبر ورزشی ۲۳ دی ماه را در صفحه گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی مشاهده کنید.

قهوه چی رییس هیئت فوتبال خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: تیم فوتبال مرکز آموزشی ۰۴ بیرجند نماینده استان در مرحله دوم لیگ دسته ۳ فوتبال کشور از هفته چهارم به مربیگری محمدرضا سمیعیان عصر دیروز به مصاف حریف خودرفت و نتیجه را به حریف واگذار کرد.

وی افزود: دیدار بین دو تیم مرکز آموزشی امام رضا ۰۴ بیرجند با تیم تاران تهران از ساعت ۱۴ به میزبانی ورزشگاه آزادی بیرجند برگزارشد و نماینده استان درپایان با نتیجه ۲ بر ۱ مغلوب نماینده تهرانی خود شد.

نماینده فوتبال استان تا این هفته از رقابت‌ها یک برد، یک تساوی و دو باخت را تجربه کرده است.

ورود تیم‌های خارجی برای آموزش ورزش‌های پهلوانی به استان

قمری رییس هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: با پیشنهاد و هماهنگی فدارسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی جمهوری اسلامی ایران و همچنین فدارسیون بین المللی (IZSF) و با توجه به پتانسیل بالای ورزش زورخانه‌ای استان ۴ کشور از کشور‌های شرکت کننده در مسابقات قهرمانی جهانی ورزش زورخانه‌ای ۲۰۲۰ جهت فراگیری و آموزش مهارت‌های زورخانه‌ای وارد استان شدند.

او افزود: ورزشکارانی از کشور‌های افغانستان، قرقیزستان، اوگاندا و اندونزی در طی مدت حضور خود در استان تحت نظر مربیان آموزش‌های زورخانه‌ای را فرا خواهند گرفت.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.