معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: شرایط زندگی فعلی مردم وکم‌تحرکی حتی در روستاها، ضرورت توسعه ورزش همگانی را دوچندان کرده است.

توسعه ورزش همگانی، نیاز مبرم جامعه امروزبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  سید عبدالحمید احمدی معاون وزیر ورزش و جوانان در حاشیه برگزاری آیین سنتی نان و نمک در زورخانه امیر عرب بیرجند، مهمترین اولویت ورزش کشور، را ارتقاء سلامت جسمی و روحی جامعه با توسعه ورزش همگانی دانست و گفت: باید در قالب برنامه توسعه ورزش همگانی برای آگاهی بخشی و ایجاد انگیزه بیشتر، زیرساخت‎های لازم را فراهم کنیم.

او افزود: وزارت ورزش و جوانان نمی‌تواند به تنهایی، متولی ورزش همگانی باشد بلکه با هم‌افزایی سایر نهاد‌ها می‌توان مشارکت حداکثری مردم را در ورزش همگانی افزایش داد.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان،  توسعه زیرساخت‌ها در مکان‌هایی از جمله بوستانها، مکان‌های ورزشی، زمین‌های چمن مصنوعی و خانه‌های روستایی را از برنامه‌ها دانست و گفت: در این راه از ظرفیت سایر ارگان‌ها از جمله آموزش و پرورش، نیرو‌های مسلح و دانشگاه‌ها هم باید استفاده کرد.

احمدی از برگزاری طرح فجر تا نوروز در خراسان جنوبی با هدف توسعه ورزش‌های همگانی خبر داد و اظهار امیدواری کرد با اجرای برنامه راهبردی ورزش همگانی، چشم انداز امیدوارکننده‌ای برای استان داشته باشیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان  گفت: تا پایان امسال ۲۰ طرح نیمه تمام ورزشی و تجهیز ۵۰ خانه ورزش روستایی در خراسان جنوبی به بهره برداری می‌رسد.

او همچنین از اختصاص ۱۰۰ میلیون تومان برای تجهیز خانه‌های روستایی استان خبر داد و گفت: بزودی برای حمایت از هیات‌های همگانی نیز، کمک‌های مالی ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام/ ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اميرضا
۰۹:۲۰ ۱۲ دی ۱۳۹۸
سلام دقيقا ساعت ٨ صب درشهر قاين ، از شدت زلزله از خواب بيدار شدم. شدت لرزش زمين قابل لمس بود، زمانش هم حدود ١٠ ثانيه اي فك كنم شد
Iran (Islamic Republic of)
محمدصادق
۰۸:۴۴ ۱۲ دی ۱۳۹۸
بیست دقیقه بعد از وقوع زلزله مصاحبه کرده ؟؟؟؟؟؟ و قبل از مصاحبه هم تیم های ارزیاب رو هم فرستاده به منطقه!!!!!!!
یعنی در واکنش به حوادث مثل زلزله خیلی بموغه و ثریه اغدام می کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۳۷ ۱۲ دی ۱۳۹۸
سلام ما هم الان احساس کردیم
شمال خراسان جنوبی