مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان گفت: از ابتدای مهر ۹۸ تاکنون، در استان سمنان سه نفر بر اثر خفگی با گاز مونواکسید کربن وسایل گرمایشی جان باختند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا شریفی نژاد مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان گفت: از ابتدای مهر ۹۸ تاکنون، در استان سمنان سه نفر بر اثر خفگی با گاز مونواکسید کربن وسایل گرمایشی جان باختند که ۲ نفر مرد و یک نفر خانم بودند.

او افزود: حادثه ناگوار جان باختن سه نفر براثر گازگرفتگی با شروع فصل سرما در استان سمنان مربوط به درجزین از توابع شهرستان مهدیشهر بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان بیان کرد: پنج نفر نیمه نخست امسال در اثر گازگرفتگی و تنفس مونو اکسید کربن، حوادث انفجار و آتش‌سوزی گاز در این استان جان باختند.

علیرضا شریفی نژاد ابراز داشت: سال گذشته ۱۱ نفر بر اثر حوادث گاز طبیعی مانند انفجار، آتش سوزی و گاز گرفتگی در استان سمنان جان باختند که چهار مورد از حوادث گاز استان در سال گذشته به دلیل انفجار و آتش سوزی رخ داد.

او تصریح کرد: کاهش حوادث ناشی از گاز طبیعی در استان نیازمند بسیج و همراهی همه نهاد‌های مسوول در این زمینه از جمله سازمان نظام مهندسی و رسانه‌های جمعی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان گفت: مردم هشدار‌ها و نکته‌های ایمنی در زمینه نحوه صحیح استفاده از وسایل گازسوز و گرمایشی را برای جلوگیری از وقوع حوادث دلخراش جدی بگیرند.

انتهای پیام / م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.