هشت مسیر سیل‌زده در جنوب سیستان و بلوچستان بازگشایی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان (ایرانشهر) گفت: هشت مسیر بسته شده ناشی از سیلاب در جنوب این استان با تلاش شبانه‌روزی راهداران بازگشایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ابراهیم جاوشیری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایرانشهر گفت : براساس هشدار‌های سازمان هواشناسی مبنی بر بارندگی شدید در سیستان و بلوچستان شاهد نزول قابل توجه این رحمت الهی در استان بودیم که علاوه بر خوشحالی مردم سبب بسته شدن مسیر‌های ارتباطی اصلی و فرعی شد.

او گفت: از ۱۶ مسیر راه‌های آسفالته مواصلاتی روستایی که ارتباط روستا را به شهر وصل می‌کند، هشت مسیر با تلاش راهداران بازگشایی و هشت مسیر همچنان بسته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان افزود: مسیر‌های دلگان - زهکلوت، اسپکه - چانف، ایرانشهر - خیرآباد، ایرانشهر - مهرستان، نیکشهر - قصرقند، دلگان - بزمان، دلگان - هودیان و دامن - ایرندگان بازگشایی شده است.

او بیان کرد: همچنین مسیر‌های فنوج - کتیج - رمشک، نیکشهر - بنت، دلگان - جلگه، جلگه - ایرانشهر، کنارک - زرآباد، ابتر - کتوکان - دامن، فنوج - بنت و چابهار - جکیگور همچنان بسته است.

جاوشیری گفت: تلاش راهداران برای بازگشایی این مسیر‌ها به طور شبانه روزی ادامه دارد، اما در بسیاری از نقاط باید با پایان یافتن بارندگی و فروکش کردن رودخانه‌های محلی شاهد بازگشایی مسیر‌ها باشیم.

براساس گزارش هواشناسی سامانه بارشی که روز جمعه تا یکشنبه در سیستان و بلوچستان فعال بود بارش‌های قابل توجهی به همراه داشت به طوریکه بیشینه بارش‌ها به صورت نقطه‌ای در برخی نقاط خاص در غرب و جنوب غرب استان به ۲۰۰ میلی‌متر رسیده است.

انتهای پیام/گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار