ایزد پناه گفت: امسال برای کسب تجربه میدان آمدیم و تلاش می‌کنیم تا تیم مان را سازماندهی کنیم.

ایزد پناه: هدفمان هماهنگی و پشتوانه سازی استمحمد ایزدپناه سرمربی تیم بسکتبال نیروی زمینی تهران در گفت و گو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط این روز‌های تیمش در آستانه دیدار امروز برابر آویژه صنعت پارسا گفت: خوشبختانه برای بازی امروز مشکل جدی نداریم و تنها بازیکن مصدوم ما کاپیتان تیم مان است و نمی‌تواند ما را همراهی کند، شهریار قلی‌نژاد هم دیگر بازیکن ما است که مصدوم شده، اما مشکلی ندارد و تا چند وقت آینده به تیم ملحق می‌شود، دیگر بازیکنان هم به خوبی تمریناتشان را انجام دادند و توانستند به شرایط خوبی برسند.

او در ادامه و درباره شرایط تیمش عنوان داشت: ما بازیکنان سوپرلیگی نداریم و بیشتر ترکیب ما از بازیکنان جوان تشکیل شده است که به تازگی در حال کسب تجربه در این رقابت‌ها بوده و حتی در تیم‌مان بازیکنانی داریم که متولد سال ۸۰ هستند، اما امیدواریم با روندی که در پیش گرفتیم پشتوانه خوبی برای بسکتبال فراهم کنیم. ما نتوانستیم بازیکن خارجی به خدمت بگیریم و همچنین ملی‌پوشی هم جذب نکردیم.

سرمربی تیم بسکتبال نیروی زمینی در ادامه عنوان داشت: امسال برای کسب تجربه به میدان آمدیم و تلاش می‌کنیم تا تیممان را سازماندهی کنیم و به شرایط خوبی برسیم، اما امیدوارم در سال بعد بازی متفاوتی از ما ببینید و تیم ما هم شرایط متفاوت‌تری داشته باشد.

او درباره بازی امروز تیمش برابر آویژه صنعت پارسا گفت: این تیم دو سه هفته است که خوب بازی می‌کند و در مقابل شهرداری گرگان هم نمایش نزدیکی داشت و موفق شد پتروشیمی بندر امام را هم ببرد. ما این تیم را آنالیز کردیم و تلاش می‌کنیم تا نمایش خوبی برابر آن‌ها داشته باشیم.

محمد ایزدپناه در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا بسکتبال ما در آینده با مشکل پشتوانه سازی و بازیکنان خوب در تیم ملی مواجه خواهد شد یا خیر بیان داشت: ما در حال حاضر سه بازیکن خوب داریم که این سه نفر می‌توانند به بسکتبال ما کمک زیادی داشته باشند، خوشبختانه فدراسیون برنامه‌ریزی خوبی دارد و با توجه به اینکه برخی از ملی‌پوشان ما سنشان بالا رفته است  باید به فکر جایگزین آن‌ها باشیم. حتی شنیده می شود قرار است یک تیم ملی دیگر نیز درست کنند تا بازیکنان جوان‌تر بتواند در قالب آن تیم به مصاف حریفان بروند و در آینده بسکتبال مان را تامین کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار