سرمربی تیم بسکتبال نیروی زمینی تهران گفت: ما جدال زیر سبد را به نفت واگذار کردیم و این دلیل اصلی برد آن‌ها بود.

ایزدپناه: جدال را زیر سبد به پالایش باختیم / امید. ارم به شرایط مطلوبمان برسیمبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، محمدمهدی ایزدپناه سرمربی تیم بسکتبال نیروی زمینی تهران  درباره بازی با پالایش نفت آبادان گفت: تیم آبادان  نسبت به ما برتری داشت. آن‌ها ریباند‌های دفاع و حمله را هم بهتر جمع کردند و موفق‌تر بودند. تا شروع کوارتر سوم بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم، حتی اختلاف را به ۶ هم رساندیم. ما جدال زیر سبد را به نفت واگذار کردیم و این دلیل اصلی برد آن‌ها بود.

سرمربی نیروی زمینی ادامه داد: به هرحال آن‌ها از تجربه خود به خوبی استفاده کردندو به آن ها تبریک می‌گوییم. ما هنوز خیلی کار داریم و امیدوارم در ادامه به شرایط مطلوب خود برسیم.

او درباره غیبت چند بازیکن نیروی زمینی در این دیدار توضیح داد: متاسفانه قلی نژاد و مرتضوی را به دلیل مصدومیت در این دیدار همراه نداشتیم، هرچند توقع داشتیم بهتر از این‌ها کار کنیم.

ایزدپناه همچنین در پاسخ به این پرسش که خشایار علی اکبری نمایش خوبی در گرگان داشت، اما چرا در نیروی زمینی زمان زیادی بازی نمی‌کند؟ توصیخ داد: خشایار بازیکن بسیار خوبی است، اما تا اینجا نتوانسته خود را پیدا کند. امیدوارم در ادامه او هم به شرایط آرمانی خود نزدیک و با تیم هماهنگ شود.

انتهای پیام/ 

اظهارات سرمربی تیم بسکتبال نیروی زمینی تهران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار