سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: دوستان برای مصاحبه کردن مختار هستند، اما بهتر است آیین نامه مسابقات را نگاه کنند.

مهدی: مدیران فولاد آیین نامه برگزاری بازی‌ها را نگاه کنندبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سهیل مهدی، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ، در مورد برگزاری بازی تیم‌های استقلال و فولاد که با اعتراض فولادی‌ها در تاریخ اعلام شده (۲۷ دی) همراه شده است اظهار داشت: سازمان لیگ به تقویم  اعلام شده  پایبند است. دستوری نیز برای برگزار نشدن بازی به ما اعلام نشده است. حتی برای برگزاری مسابقات تاکید شده است، چرا که در نیم فصل اول زمان استراحت خوبی برای تیم‌ها وجود داشته است.


بیشتر بخوانید: تعویق دیدار استقلال و فولاد قوت گرفت


برای اتمام مسابقات نگرانی وجود دارد

مهدی ادامه داد: تعطیلی‌های ناخواسته‌ای در نیم فصل اول به وجود آمد و  همین موضوع  فشاری به تقویم بازی‌ها در نیم فصل دوم وارد کرده است. همچنین بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی شرایطی را ایجاد کرده است که یک  نگرانی برای تمام کردن مسابقات داریم. اردو‌های تیم‌های ملی نیز در طی نیم فصل دوم وجود دارد.

دوستان برای مصاحبه کردن مختار هستند

او گفت: به ناچار مجبوریم  به برنامه زمان بندی مسابقات پایبند باشیم و فشار مسابقات را تحمل کنیم. البته ما به عنوان سازمان لیگ فقط برگزار کننده هستیم، اما دوستان مصاحبه می‌کنند که البته آن‌ها در این مورد مختار هستند. ما همواره با باشگاه‌ها در تعامل بودیم و نمایندگان باشگاه‌ها سعی و تلاش ما را دیدند. حالا بازی کردن و یا نکردن آن‌ها در اختیار خودشان است و ارکان انضباطی فدراسیون فوتبال در این مورد تصمیم گیری خواهد کرد و ما تصمیم گیرنده نیستیم.


بیشتر بخوانید:نکونام: باید از فولاد دفاع کنم/ با این شرایط برابر استقلال بازی نمی‌کنیم


بهتر است دوستان به آیین نامه نگاه کنند

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ درمورد ادعای باشگاه فولاد که آن‌ها با توجه به داشتن ۳ بازیکن در تیم امید، طبق قانون نباید بازی کنند، بیان کرد: این مورد به بازیکنان تیم بزرگسالان مربوط می‌شود و بهتر است دوستان به آیین نامه نگاه کنند. مسابقات انتخابی المپیک حتی در تقویم فیفا وجود ندارد و اردو‌ها و مسابقات تیم المپیک در تقویم فیفا جایی ندارد. حالا دوستان در باشگاه‌ها مختار هستند که مصاحبه کنند، اما ما نباید پاسخگوی مصاحبه‌ها باشیم. برگزاری بازی‌ها زیر نظر کمیته مسابقات به قوت خود باقی است مگر اینکه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال دستور دیگری  بدهد.

بعید می‌دانم  اجازه عقد قرارداد به باشگاه‌های بدهکار داده شود

او در مورد جذب بازیکن در فصل نقل و انتقالاتی توسط تیم‌هایی که پنجره آن‌ها به دلیل بدهی بسته است، بیان کرد: موضوع ثبت قرارداد بازیکنان و بدهی باشگاه ها، به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال مربوط می‌شود. تا جایی که من اطلاع دارم باشگاه‌ها باید ۵۰ درصد بدهی‌های خود را پرداخت کنند، تا بتوانند بازیکن جدید جذب کنند. چنین موارد حقوقی را باید کمیته تععین وضعیت فدراسیون پاسخگو باشد، اما بعید می‌دانم که اجازه عقد قرارداد به باشگاه‌های بدهکار داده شود.


بیشتر بخوانید: باشگاه استقلال به زمان بازی با فولاد معترض شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار