بخشدار گافر و پارامون شهرستان بشاگرد گفت: از چهار روز پیش براثر طغیان رودخانه جگین راه ارتباطی ۴۸ روستا، برق و تلفن همراه ۱۸ روستای بخش قطع است.

چهار روز راه ارتباطی ۴۸ روستا فطع است/ مردم نیازمند آب، غذا و نفت / بیمار بدحال قلبی داریمرنجبر، بخشدار گافر و پارامون شهرستان بشاگرد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان گفت:از چهار روز پیش براثر طغیان رودخانه جگین راه ارتباطی ۴۸ روستا، برق و تلفن همراه ۱۸ روستای بخش قطع است.

رنجبر افزود: یک مریض بدحال قلبی داریم و هنوز منتظر اعزام بالگرد هستیم.

او گفت: بر اثر بارندگی بی سابقه و طغیان رودخانه جگین راه دسترسی ۴۸ روستا به مرکز شهرستان قطع شده است و مردم منطقه دچار مشکلات زیادی شده اند.

بخشدار گافر و پارامون شهرستان بشاگرد افزود: بر اثر سیل بیش از۵۰۰ راس دام روستائیان تلف شد و به مزارع سیر و باغ های لیمو و پرتغال روستاهای زمین حسن، درنگ مدو، پاراپیون ،جنگل و سیت و ماستی خسارت وارد شده است.

رنجبر گفت: تا کنون مصدوم و تلفات انسانی در سیل نداشتیم اما تعدادی از خانه های روستائیان دچار ریزش سقف و آبگرفتگی شده است.

او مهمترین مشکل مردم درچند شب گذشته را سرمای هوا و نبود وسایل گرمایشی ، نفت، آذوقه ، آب آشامیدنی و آرد بیان کرد و گفت:استقرار نمایندگی اداره های راه،برق،آب و اکیپ پزشکی از مهمترین ضروریات این بخش است .

بخشدار گافر و پارامون شهرستان بشاگرد با گلایه از ساخته نشدن پل بر روی رودخانه جگین که تنها راه ارتباطی بخش به مرکز شهرستان است گفت:  برای ساخت این پل ۵ میلیارد تومان  اعتبار در نظر گرفته شده اما تا کنون مناقصه آن انجام نشده است.

رنجبرافزود: در صورت ساخت این پل بخش زیادی از مشکلات مردم منطقه در هنگام بارندگی و طغیان رودخانه بر طرف می شود.

بخش گافر و پارامون شهرستان بشاگرد ۴۸ روستا و بیش از هفت هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.