معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: با وجود بارش برف از صبح امروز تمامی راه‌های اصلی و فرعی استان باز بوده ولی لغزنده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، رسول زاده معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: با وجود بارش برف از صبح امروز تمامی راه‌های اصلی و فرعی استان باز بوده، ولی لغزنده است.

رسول زاده افزود: در زمان کنونی در تمامی راه‌های اصلی، شریانی، فرعی و روستایی استان بارش برف و کولاک در جریان بوده و بارش به صورت پراکنده تا امشب ادامه خواهد داشت.

او گفت: با توجه به افت دید در پی بارش برف، بروز پدیده مه و کولاک در جاده‌های استان، رانندگان برای تردد سرعت مطمئنه و قوانین رانندگی را رعایت کرده و احتیاط کنند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: هم اکنون تردد در کلیه راه‌های استان به صورت عادی و روان در جریان بوده و در مناطق کوهستانی و گردنه‌ها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

رسول زاده افزود: هم اکنون عوامل راهداری این اداره کل در قالب ۹۰ گروه با استقرار در ۵۱ راهدارخانه و با استفاده از حدود ۴۰۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین در حال برف روبی، تیغ زنی و نمک پاشی راه‌های استان هستند.

او گفت: با توجه به لغزنده بودن جاده‌های استان به ویژه در مناطق کوهستانی، رانندگان از تردد غیرضروری خودداری کرده و در صورت ضرورت خودروی خود را به زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.