مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: در هر ساعت ۶۹ هزار مترمکعب سی ان جی در جایگاه‌های استان عرضه می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، عبدالله گیتی‌منش مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: امسال ۶۰ درصد جایگاه‌های عرضه سوخت CNG در استان از لحاظ رعایت مقررات ایمنی و ارائه خدمات مطلوب، موفق به دریافت گواهینامه استاندارد شدند.

او افزود: امیدواریم با تعامل بیشتر تا پایان سال همه جایگاه‌های عرضه سی ان جی در استان موفق به دریافت گواهینامه استاندارد شوند.

گیتی‌منش با بیان اینکه در هر ساعت ۶۹ هزار مترمکعب سی ان جی در جایگاه‌های استان عرضه می‌شود، افزود: کالیبراسیون (کنترل دقت و صحت) دیسپنسر جایگاه‌ها انجام شده و گواهینامه سلامت از اداره استاندارد نیز دریافت کرده‌اند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان به مصرف ماهانه ۱۶ میلیون و ۳۰۰ هزار مترمکعب سی ان جی در استان اشاره کرد و یادآور شد: این مقدار سوخت از طریق ۳۲۲ نازل عرضه در ۵۲ باب جایگاه توزیع می‌شود.

گیتی‌منش اضافه کرد: در حال حاضر ظرفیت توزیع روزانه یک میلیون و ۳۰۰ هزار مترمکعب گاز CNG در روز در جایگاه‌های این استان وجود دارد که در صورت احداث جایگاه‌های جدید تا پایان امسال، این میزان افزایش می‌یابد.

وی سیاست‌های این شرکت را تشویق صاحبان خودرو به سمت استفاده از CNG اعلام و اضافه کرد: سی ان جی سوخت پاک و ارزانی است و مصرف آن نسبت به دیگر فرآورده‌ها بسیار به صرفه‌تر است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: استفاده کامل و بهینه از ظرفیت کامل جایگاه‌ها در دستور کار است و تا پایان سال ۲ باب جایگاه جدید نیز در استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

گیتی‌منش با بیان اینکه روزانه ۲۸۰ هزار لیتر نفتگاز یورو ۴ در استان توزیع می‌شود، تاکید کرد: در مجموع ۴۲ جایگاه عرضه نفتگاز در کردستان فعالیت دارند که در ۲۰ جایگاه آن گازوئیل یورو ۴ توزیع می‌شود.

در حال حاضر ۷۵ جایگاه فرآورده نفتی و ۵۲ باب جایگاه سی ان جی در استان کردستان به شهروندان خدمات می‌دهند.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار