معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: در صورتیکه در محله‌ها و خیابان‌هایی از اهواز بقایای آبگرفتگی و فاضلاب وجود دارند، شهروندان از طریق شماره ۱۳۷، وضعیت را اعلام نمایند.

علیرضا عالی پور معاون خدمات شهری شهرداری اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: عملیات شستشو و پاکسازی خیابان‌های اصلی و شریانی به پایان رسیده و تمیز کردن دیگر خیابان‌ها و کوچه‌ها به صورت محله به محله و نقطه به نقطه بنا بر درخواست‌های رسیده از مردم انجام می‌شود.

او افزود: بعد از آبگرفتگی اخیر اهواز بلافاصله عملیات لایروبی و جمع آوری رسوبات و پساب‌ها از سطح خیابان‌ها و جوی‌های روباز آغاز شد، ولی مشکلی که در حال حاضر کار پاکسازی را به تعویق می‌اندازد، ریزش‌ها و پس زدگی‌های پی در پی فاضلاب در مناطق مختلف است و باعث آلودگی مضاعف می‌شود که برای مثال طی روز‌های گذشته حد فاصل شهرک شهید محلاتی و پمپ بنزین در مسیر بلوار شهید بقایی و نیز اطراف میدان قانا به سمت کوی باهنر ریزش و پس زدگی فاضلاب داشته ایم که مشکلات را دوچندان می‌کند.

عالی پور اظهار داشت: برای جلوگیری از شیوع بیماری‌های واگیر علاوه بر پاکسازی و لایروبی، عملیات آهک پاشی نیز به طور کامل انجام شد.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز تصریح کرد: همشهریان می‌توانند در خصوص پیگیری مشکل آلودگی و گل و لای به جا مانده از آبگرفتگی اخیر در محل سکونتشان از طریق شماره گیری ۱۳۷ مسئله را پیگیری کنند تا اکیپ‌های خودرویی و لایروبی شهرداری جهت رفع مشکل به محل مورد نظر فرستاده شوند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.