رئیس فراکسیون سوسیال دموکرات‌های آلمان اعلام کرد تحریم‌ها هیچ تاثیری بر رفتار ایران نداشتند و این کشور با تحریم‌ها به خوبی کنار می‌آید.

رولف موتسنیشبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از تلویزیون آلمان، رولف موتسنیش، رئیس فراکسیون سوسیال دموکرات‌های آلمان گفت: «ما تمام مدت شاهد بودیم که تحریم‌ها هیچ تاثیری بر رفتار ایران نداشتند، بلکه برعکس ایران با تحریم‌ها به خوبی کنار می‌آید.»

رولف موتسنیش در گفت‌وگو با شبکه یک تلویزیون آلمان اعلام کرد: «ایرانی‌ها در سیاست داخلی و حوزه اقتصادی از تحریم‌ها سود می‌برند.»

وی افزود: «من راهی که رئیس‌جمهور فرانسه برای آن تلاش کرد، یعنی اعطای وام و یا خرید نفت از ایران توسط اروپا را توصیه می‌کنم.»

این در حالی است که کشور‌های فرانسه، آلمان و انگلیس، روز یکشنبه ضمن صدور بیانیه‌ای مشترک، مدعی شدند که تحولات اخیر نقش ثبات‌زدای ایران را برجسته‌تر از گذشته کرده است.

این بیانیه همچنین ضمن نادیده گرفتن مبارزه سپاه علیه تروریست‌های داعشی، در ادعایی بی‌اساس گفته که این نهاد در حال انجام اقدامات ثبات‌زدا در منطقه است. این بیانیه خبر از بازگشت مجدد تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران را داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۳ ۲۳ دی ۱۳۹۸
ظاهراً چاره ای ندارم که برای این سه کشور هم آرزوی مرگ کنم.
آخرین اخبار