سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: استراتژی ما در مقابل ایران، تحریم اقتصادی و انزوای سیاسی این کشور است.

آمریکا: به استراتژی تحریم اقتصادی و انزوای سیاسی ایران ادامه خواهیم دادبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فاکس نیوز، مورگان اورتگاس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: استراتژی ما در مقابل ایران، تحریم اقتصادی و انزوای سیاسی این کشور است.

وی افزود: تحریم‌هایی که اخیراً علیه ایران اعمال شد در راستای کارزای فشار حداکثری علیه این کشور است. ما در ۱۸ ماه گذشته این کارزار را ادامه داده ایم.

اورتگاس مدعی شد: بسیاری از سیاستمداران داخلی آمریکا از استراتژی دولت پس از ترور سردار سلیمانی و حمله موشکی ایران می‌پرسند. استراتژی ما مشخص است. ما به دنبال تحریم اقتصادی ایران و انزوای سیاسی این کشور هستیم. این کارزار فشار حداکثری تا زمانی که تهران به مانند یک کشور عادی رفتار کند ادامه خواهد داشت.

گفتنی است آمریکا از اردیبهشت ماه سال 1397 با خروج یکجانبه از برجام، کارزار فشار حداکثری علیه ایران را به راه انداخته است. هدف این کارزار تسلیم کردن جمهوری اسلامی ایران در برابر خواسته های آمریکا در موضوعات هسته ای، موشکی و منطقه ای است. با این وجود، مقامات ایرانی بارها تاکید کرده اند در برابر فشارهای آمریکا مقاومت خواهند کرد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار