فیلم پایان بازی با حضور هنرمندان تئاتر شهرستان‌های بهبهان و امیدیه در تماشاخانه چهارسو بهبهان اکران شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فیلم کوتاه پایان بازی به نویسندگی و کارگردانی یعقوب علی پور و بازی رامین قادری، احمد میرزاده، غزل بویری و امیرحسین شکوریان ساعت ۱۹ در تماشاخانه چهارسو بهبهان اکران شد.

مراسم اکران فیلم «پایان بازی» که اجرای آب بر عهده اورانوس شرافت بازیگر تئاتر بهبهان بود با حضور هنرمندان تئاتر و سینما شهرستان‌های بهبهان و امیدیه برگزار گردید.

در ابتدا کلیپی از سردار شهید قاسم سلیمانی پخش شد و در ادامه بیانه خانواده بزرگ تئاتر ایران در محکومیت ترور سردار شهید سلیمانی از سوی غزل بویری کارگردان و بازیگر تئاتر امیدیه قرائت شد.

در ادامه این مراسم یعقوب علی پور نویسنده و کارگردان اثر گزارشی از روند تولید این اثر در شهرستان‌های امیدیه و بهبهان را ارائه نمود و از تمامی بازیگران، عوامل و حامیان تولید این اثر تقدیر و تشکر نمود و سپس فیلم «پایان بازی» به مدت زمان ۱۵ دقیقه برای مخاطبان پخش شد.

در بخش دیگری از این مراسم مهدی شجاعی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان از سازندگان فیلم پایان بازی تقدیر و همچنین از تولیدات مشترک هنرمندان شهرستان‌ها تقدیر و حمایت کرد و از آموزشگاه هنر‌های نمایشی چهارسو بابت ایجاد چنین فضای تعاملی میان هنرمندان شهرستان‌های استان تشکر نمود.

ساسان شکوریان نائب رئیس انجمن هنر‌های نمایشی خوزستان گفت: در سال‌های دورتر هنرمندان تئاتر معمولا در جشنواره‌های تئاتر آثار نمایشی یکدیگر را می‌دیدند، اما در طی چند سال اخیر با وجود فضای تبادل اجرایی در استان هنرمندان از اجرا‌های عمومی نمایشی در سایر شهرستان‌ها دیدن می‌کنند و همچنین آثار نمایشی در سایر شهر‌ها اجرا می‌شوند و این باعث ایجاد فضای تبادل تجربیات هنری در بین هنرمندان استان شده است.

مدیر مسئول آموزشگاه هنر‌های نمایشی چهارسو بیان داشت: فضای تولید آثار مشترک هنری در میان این ۲ شهر سابقه‌ای بیش از ۳۰ ساله دارد و امیدوارم در ادامه شاهد افزایش فضای تولیدات مشترک هنری و تبادل گروه‌های نمایشی باشیم.

در بخش پایانی این مراسم با حضور مهدی شجاعی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان، ساسان شکوریان نائب رئیس انجمن هنر‌های نمایشی خوزستان، حجت اله تجلی نویسنده و کارگردان پیشکسوت تئاتر بهبهان و اباذر محمدحسنی نویسنده و فیلمساز بهبهانی با اهداء لوح تقدیر و دسته‌ای گل نرگس از بازیگران و عوامل تولید فیلم کوتاه «پایان بازی» تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.