بازیکن تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: فقط بازی آخر مانده و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد، اما ما هنوز شانس داریم و امیدوارم خدا کمک کند و بتوانیم از گروه خود صعود کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا شکاری، هافبک تیم ملی فوتبال امید ایران پس از  دیدار مقابل کره جنوبی اظهار کرد: در این مسابقه تمام تلاش مان را کردیم و هر چه که داشتیم را گذاشتیم تا امتیاز بگیریم، اما نتیجه نگرفتیم. فقط بازی آخر مانده و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد، اما ما هنوز شانس داریم و امیدوارم خدا کمک کند و بتوانیم از گروه صعود کنیم.

او افزود: در چند صحنه غافل شدیم و کره هم فوق‌العاده بود. مطمئن باشید این تیم یکی از شانس‌های قهرمانی است، اما امیدوارم که از گروه صعود کنیم تا خودمان را به اثبات برسانیم. ما روی چند اشتباه فردی گل خوردیم. در این بازی گلزنی کردم، اما دوست داشتم این بازی را ببریم.


بیشر بخوانید: تیم ملی فوتبال امید ایران یک - کره جنوبی ۲/ شانس صعود کم رنگ شد


شکاری در پایان تصریح کرد: در نیمه دوم تلاش کردیم بازی را به تساوی برسانیم، چون می‌دانستیم اگر گل مساوی را بزنیم به گل برتری هم دست پیدا می‌کنیم. فشار بازی در این آب و هوا بسیار زیاد است و در اواخر بازی از نظر بدنی افت کردیم. تمام تلاش مان را کردیم پیروز شویم، اما موفق نشدیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار