مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ۳ سرمربی گزینه جانشینی کالدرون هستند و پس از انتخاب سرمربی بازیکن هم جذب می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره جدایی گابریل کالدرون از جمع سرخپوشان پایتخت بیان کرد: ماجرا‌های زیادی در این مدت اتفاق افتاد که به امید خدا من در زمان مناسب و برنامه ویژه‌ای جز به جز آن‌ها را با مستندات و برنامه‌های ویژه به هواداران گزارش می‌دهم.

او افزود: خیلی اتفاق‌ها و مسائل را به جان خریدیم. متاسفانه هوادارانمان خیلی ناراحت بودند، اما برای حفظ منافع باشگاه و اینکه مایل بودیم کالدرون بازگردد سکوت کردیم. با این حال اتفاق‌هایی رخ داد که به زودی آن‌ها را می‌گوییم.


بیشتر بخوانید: ۴۸ ساعت سرنوشت ساز برای نفت مسجد سلیمان


انصاری فرد درباره تکلیف جانشینی گابریل کالدرون اظهار داشت: با سه سرمربی وارد مذاکره شده ایم و صحبت‌های مان ادامه دارد. نمی‌توانیم نام این مربیان را تا زمان قطعی شدن قرارداد اعلام کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره فعالیت‌های نقل و انتقالاتی باشگاه بیان کرد: گزینه‌های خود را به هر سه مربی اعلام کرده ایم و آن‌ها را مورد تائید قرار دادند. با هر مربی توافق کنیم بلافاصله با بازیکن هم قرارداد می‌بندیم. هواداران نگران نباشند چراکه حرفه‌ای عمل می‌کنیم و باید بازیکنان را با نظر سرمربی پرسپولیس جذب کنیم.


بیشتر بخوانید: پرسپولیس درباره کالدرون افشاگری می‌کند


او ادامه داد: متاسفانه به دلیل پاسخگو نبودن کالدرون تا روز جمعه و حتی روز گذشته زمان زیادی را در نقل و انتقالات از دست دادیم، اما کارمان را انجام می‌دهیم و انشالله با جذب سرمربی و بازیکنان خوب سمت کسب قهرمانی می‌رویم.

انصاری فرد درباره احتمال شکایت گابریل کالدرون از پرسپولیس گفت: این موضوع را از خودش بپرسید و کالدرون باید جواب بدهد. تا فردا تکلیف سرمربی جدید پرسپولیس مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار