ظرف ۴۸ ساعت آینده تکلیف نیمکت تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان برای نیم فصل دوم مشخص خواهد شد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  نفت مسجد سلیمان با هدایت مهدی تارتار شگفتی ساز نیم فصل اول لیگ برتر بود و موفق شد ۱۵ بازی را بدون شکست پشت سر بگذارد و تیم‌های قدرتمند و متمولی که با بودجه‌ای چند برابر این تیم بسته شده بودند، را متوقف کند. زردپوشان در جام حذفی هم شگفتی ساز شدند و با پیروزی برابر تیم مدعی شهرخودرو در مشهد و از پیش رو برداشتن شاهین شهرداری به نیمه نهایی جام حذفی صعود کردند.  

پس از پایان نیم فصل مهدی تارتار برای بار دوم ساز جدایی سر داد و این بار نیز اعلام کرد دیگر تمایلی برای ادامه کار در نفت مسجد سلیمان ندارد و این تصمیم را حاصل خرد جمعی تمام اعضای کادرفنی دانست و تصمیمش مبنی بر جدایی را برگشت ناپذیر و قطعی خواند.


بیشتر بخوانید: پایان همکاری کالدرون با پرسپولیس/ سرمربی جدید تا دوشنبه معرفی می شود


مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان که می‌دیدند تیمشان با هدایت تارتار بهترین نتایج تاریخش را کسب کرده، اصلا دلشان نمی‌خواست سرمربی موفقشان را از دست بدهند. به همین دلیل اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه تمام تلاششان را انجام دادند تا مهدی تارتار به نیمکت سرمربیگری زردپوشان بازگردد و تا پایان فصل سکان هدایت تیمی که با نظر خودش بسته شده را به دست بگیرد.  

ثمره تلاش‌های مسئولان باشگاه، بازگشت تارتار به نفت مسجد سلیمان بود. شروطی که تارتار در نشست با اعضای هیئت مدیره مطرح کرد، مورد موافقت قرار گرفت و قرار شد او در نیم فصل دوم هم به کارش در این تیم ادامه دهد. تارتار پس از این نشست، لیست بازیکنان مدنظرش را به باشگاه ارائه داد و تاکنون چهار نفر از بازیکنانی که در لیست سرمربی نفت مسجد سلیمان قرار داشتند، به این تیم پیوستند.


بیشتر بخوانید: گل محمدی نیاید، تارتار سرمربی پرسپولیس می‌شود


اکنون با وجود برآورده شدن خواسته‌های تارتار در فصل نقل و انتقالات، گفته می‌شود سرمربی نفت مسجد سلیمان مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار دارد. انتشار بیانیه رسمی باشگاه پرسپولیس و صحبت‌های انصاری مبنی بر قطع همکاری با  مرد آرژانتینی، تارتار را بیش از هر زمان دیگری به نیمکت سرمربیگری پرسپولیس نزدیک کرده است.

روز گذشته نیز یکی از مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان هم در گفت و گو با خبرنگار ما اعلام کرد: "در قرارداد تارتار بندی وجود دارد که  در صورت داشتن پیشنهاد از سوی پرسپولیس به او اجازه جدایی می‌دهد." ظاهرا تارتار این موضوع را به صورت شفاهی به اطلاع مسئولان باشگاه رسانده و در صورتی که پیشنهاد پرسپولیس به او برسد، مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان با آن مخالفت نخواهند کرد.


بیشتر بخوانید: شرطی که تارتار را به پرسپولیس نزدیک‌تر می‌کند


در نهایت باید دید جمع بندی مسئولان باشگاه پرسپولیس برای انتخاب سرمربی جدید به کجا می‌رسد و مسئولان باشگاه از میان یحیی و تارتار که هر ۲ سابقه بازی در پرسپولیس را در کارنامه دارند و نامشان به عنوان گزینه‌های اصلی هدایت سرخپوشان مطرح می‌شود، با کدام یک به توافق می‌رسند. به نظر می‌رسد در شرایط فعلی تارتار گزینه در دسترس تری است و مسئولان باشگاه تهرانی می‌توانند بدون واسطه با او مذاکره کنند، اما مسلما پیدا کردن یک جانشین مناسب برای تارتار، کار ساده‌ای نیست و مسئولان باشگاه جنوبی هم به خوبی می‌دانند که  ایجاد تغییر در کادرفنی موفق تیمشان، می‌تواند به بهای از دست رفتن جایگاه مناسب زردپوشان در جدول و توقف روند خوب این تیم در نیم فصل دوم منجر شود.  

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد سرمربی جدید این تیم ظرف ۴۸ ساعته آینده انتخاب خواهد شد. با این تفاسیر می‌توان گفت انتخاب سرمربی جدید پرسپولیس، در سرنوشت زردپوشان تاثیر مستقیم خواهد داشت و باید دید سکان هدایت پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان که حالا سرنوشت آن‌ها به هم گره خورده، در  هفته هفدهم در دستان کدام سرمربی خواهد بود.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار