در قرارداد مهدی تارتار بندی وجود دارد که او را به نیمکت پرسپولیس نزدیک‌تر می‌کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای گذراندن تعطیلات سال نو میلادی به کشورش سفر کرده، اما بازگشت او به نیمکت سرمربیگری پرسپولیس در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. هیچکس به طور قطع نمی‌داند سکان هدایت سرخپوشان در بازی بعدی، در دستان چه کسی خواهد بود.

گفته می‌شود مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان که در نیم فصل اول نتایج خوبی با تیمش کسب کرده، مورد توجه مسئولان باشگاه پرسپولیس قرار گرفته و پرسپولیسی‌ها قصد دارند در صورت جدایی کالدرون، تارتار را جایگزین سرمربی آرژانتینی تیمشان کنند.  

تارتار که پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس نیز به شمار می‌رود، در قراردادش بندی گنجانده که در صورت داشتن پیشنهاد از سوی تیم محبوبش می‌تواند هدایت سرخپوشان را برعهده بگیرد. تارتار به صورت شفاهی هم این موضوع را به اطلاع مسئولان باشگاه رسانده و از آن‌ها خواسته در صورت مواجه شدن با پیشنهاد پرسپولیس، با آن مخالفت نکنند.


بیشتر بخوانید: سوشا مکانی در تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان می‌ماند


یکی از مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان با تایید این موضوع، اعلام کرد از آن جایی که مسئولان باشگاه با این شرط موافقت کرده اند، نمی‌توانند از جدایی احتمالی تارتار جلوگیری کنند و در صورتی که او بخواهد به پرسپولیس برود، مدیران باشگاه مخالفت نخواهند کرد.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار