رئیس ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان همدان از تایید صلاحیت ۱۴۱ نفر از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان خبر داد.

تایید صلاحیت درصد از داوطلبات انتخابات مجلس استان همدان

مصطفی آزادبخت، رئیس ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: صلاحیت ۱۴۱ نفر از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس استان همدان بعد از بررسی هیئت‌های نظارت  تایید شده است.

او با بیان اینکه در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی ۴۳۹ نفر در استان همدان نام نویسی کردند، افزود: تا به امروز ۵۲  نفر از داوطلبان انتخابات نمایندگی مجلس در استان انصراف دادند و  ۱۱۷ نفر هم از این افراد  احراز صلاحیت نشده اند .

رئیس ستاد انتخابات  استان همدان افزود:  ۱۲۹ نفر هم از افراد نام نویسی کرده برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان همدان  هم از سوی  هیئت  نظارت پس از ۲۰ روز بررسی، صلاحیت آن‌ها تایید نشده است.

آزادبخت گفت: فرمانداری‌ها ظرف ۲۴ ساعت فرصت دارند نتیجه را به افراد رد صلاحیت شده و افرادی اطلاعات ثبت شده  آن ها احراز نشده است  اعلام کنند و این افراد هم  ۵ روز فرصت دارند تا اعتراض خود را ثبت کنند .

انتهای پیام/ا

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار