دادستان اسدآباد گفت: داوطلبان انتخابات که هم اکنون قانون را رعایت نکند قانون گذار خوبی نخواهد شد.

داوطلبان انتخابات تابع قانون باشندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سلطانی متهور، دادستان اسدآباد گفت: به داوطلبان انتخابات مجلس توصیه می کنیم تا زمان باقی مانده به شروع تبلیغات رسمی خویشتن داری کرده و تابع مقررات باشند.

او با تاکید بر اینکه داوطلبانی که از هم اکنون قانون را رعایت نکند قانون گذار خوبی نخواهد شد، افزود: داوطلبان انتخابات باید  تخریب، توهین و تهمت به بقیه چه در فضای مجازی و چه در زمان تبلیغات نداشته باشند.

دادستان اسدآباد افزود: تبلیغات زودهنگام از ناحیه نامزد‌ها ممنوع است و در صورت انجام در تایید صلاحیت آنها  تاثیر خواهد داشت.

سلطانی متهور ادامه داد: مقصر انتشار هر مطلب مشکل ساز در گروه‌ها و کانال‌های تلگرامی ادمین خواهد بود.

او با اشاره به فضای مجازی دارای چهارچوبی است که فعالین این فضا ملزم به رعایت آن هستند ادامه داد: لزومی ندارد مطالب تخریب یا توهین  به ادارات یا اشخاص در این فضا منتشر شود و تخلفات انتخاباتی به مراجع نظارتی منتقل شود نه اینکه در این فضا انتشار یابد.

دادستان اسدآباد با بیان اینکه متاسفانه برخی مواقع شاهد انتشار مطالبی زننده در فضای مجازی هستیم ،گفت: دشمنان انقلاب سالهاست بر علیه نظام اسلامی در حال فعالیت هستند و در شرایط کنونی فضای مجازی را بهترین جا برای فعالیت خود تصور می‌کنند.

سلطانی متهور افزود: اصل ما بر این است که متهم قانون را می‌داند و بهانه‌های مثل بی اطلاعی یا ناآگاهی مورد قبول نیست.

او اضافه کرد: به ادمین‌های محترم توصیه می کنیم مطالب منتشرشده در کانال‌ها و گروه‌های خود را کنترل نموده تا دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار