معاون حقوقی باشگاه تراکتور گفت: اخطاریه لازم را به باشگاه پرسپولیس دادیم و این باشگاه را از عواقب جذب استوکس مطلع کردیم.

کاراندیش: اخطاریه به باشگاه پرسپولیس برای جذب استوکس دادیممصطفی کار اندیش معاون حقوقی باشگاه تراکتور در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ما طی نامه‌ای به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال این موضوع را به اطلاع این کمیته رساندیم و اخطاریه لازم هم به باشگاه پرسپولیس دادیم و این باشگاه را از عواقب جذب استوکس مطلع کردیم.

او ادامه داد: مطابق قانون نقل و انتقالات فیفا، بازیکنی که با باشگاه دیگری قرارداد دارد در صورتی که باشگاه دیگر خواهان این بازیکن باشد باید قبل از مذاکره با این بازیکن با باشگاه سابقش صحبت کند و اگر این کار را نکند باشگاه جدید با محرومیت مواجه می‌شود. علاوه بر این طبق مفاد قرارداد استوکس با باشگاه تراکتور، این بازیکن به مدت ۵ سال حق پیوستن به تیم‌های ایرانی ندارد و در صورتی که این بازیکن بخواهد برخلاف مفاد قرارداد عمل کند، حدود یک میلیون دلار باید غرامت بدهد.  

کاراندیش بیان کرد: با توجه به اینکه استوکس با باشگاه تراکتور ۴ سال قرارداد دارد و به طور غیرمجاز این بازیکن تمرینات را ترک کرده است، به همین علت شکایتی علیه او در فیفا ارائه کردیم. علاوه بر این باشگاه آدنا اسپور ترکیه درصدد این بود تا استوکس را به خدمت بگیرد، اما این باشگاه بعد از اخطار‌ها قرارداد این بازیکن را لغو کرد.


بیشتر بخوانید: ماجرای تعلیق غیرقانونی تراکتور در نقل و انتقالات


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار