رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کرمانشاه گفت: داوطلبانی که تایید نشده‌اند و یا تایید آن‌ها احراز نشده می‌توانند از امروز تا ۲۶ دی‌ماه شکایت خود را به فرمانداری کرمانشاه و یا ورزشگاه جهان پهلوان تختی تهران ارائه کنند.

انتخابات مجلسبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  حجت‌الاسلام محسن مفیدی از پایان بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس خبر داد و گفت:کسانی که در هیأت اجرایی رد صلاحیت شدند، اعتراض خود را برای رسیدگی مجدد به هیأت نظارت استان تحویل دادند.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کرمانشاه ادامه داد: بررسی صلاحیت‌ها از دوم دی‌ماه آغاز و پس از بررسی شکایت و اعتراضات پرونده‌ها، جمع‌بندی نظرات به هیأت مرکزی تهران ارسال شد.

او با بیان اینکه امروز از طرف هیأت نظارت مرکزی لیست افراد تایید شده و یا نشده و همچنین تایید آن‌ها احراز نشده به فرمانداری‌های حوزه اصلی انتخابیه ابلاغ می‌شود، گفت: داوطلبان معترض می‌توانند از امروز تا پنج شنبه (۲۶ دی‌ماه) در یک بازده زمانی پنج روزه شکایت خود را از ساعت هشت صبح تا ۱۶ به ۲ مرکز سایت اخذ شکایت، مستقر در فرمانداری کرمانشاه و ورزشگاه جهان پهلوان تختی تهران ارائه کنند.

مفید در ادامه از برخورد قانونی در خصوص تبلیغات زودهنگام خبر داد و گفت: ستاد پیشگیری برخورد با تخلفات و جرائم انتخاباتی در سراسر کشور از جمله کرمانشاه فعال است.

مفید در خصوص تبلیغات داوطلبان در فضای مجازی، گفت: ۲ کانال در فضای مجازی در این رابطه تخلفاتی داشتند که مشروح تخلفات آن‌ها را به مراجع ذی‌صلاح ارسال و تذکراتی را اعمال کردیم.


انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.