سرپرست شبکه بهداشت شیروان از ارائه دو هزار و ۴۰۰ سبد غذایی به منظور حمایت از مادران باردار خبر داد.

ارائه ۲۴۰۰ سبد غذایی به منظور حمایت از مادران باردار در شیروانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، علی آرمیده سرپرست شبکه بهداشت شیروان گفت: به ۵۰۰ نفر از گروه‌های هدف شامل مادران باردار، دانش آموزان، رابطین سلامت آموزش‌های مربوط به تغذیه به صورت حضوری ارائه شده است.

آرمیده به ارائه ۲۴۰۰ سبد غذایی به مادران باردار با کمک بنیاد علوی اشاره کرد و افزود: شناسایی، معرفی و ارائه بسته حمایتی برای ۶۳۰ نفر از کودکان دچار مشکل سوء تغذیه با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز انجام پذیرفته است.

او گفت: همکاری در طرح بسیج ملی کنترل فشارخون، تشکیل پرونده الکترونیک جدید برای ۴۳۰۰ نفر و ارائه خدمات به‌صورت پرونده الکترونیک برای نخستین بار به ۳۶۰۰ نفر از جمیت تحت پوشش از ابتدای سال از دیگر برنامه‌های اجرا شده بوده است.

او به برنامه‌های اجرای شده در حوزه سلامت روان شبکه بهداشت شیروان در ۹ ماهه امسال اشاره کرد و گفت: برگزاری جلسات آموزشی مهارت‌های زندگی برای ۶۳۰۰ نفر، فرزندپروری برای ۴۳۰۰ نفر، برنامه نوجوان سالم برای ۲۳۰۰ نفر، پیشگیری از اختلالات اعصاب و روان و خودکشی برای ۴۵۰۰ نفر در این مدت اجرا شد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.