فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری ۵ نفر سوداگر مرگ و کشف ۱۷۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در آزادراه «خرم زال» خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سردار حاجی محمد مهدیان نسب فرمانده انتظامی لرستان در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در آزادراه خرم زال با انجام کار‌های اطلاعاتی ۲ باند تهیه و توزیع مواد مخدر را شناسایی و ۳ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵، ۲۰۶ و پارس از آنان متوقف کردند.

او  با بیان اینکه ماموران در بازرسی از خودرو‌های ۲۰۶ و پژو پارس ۱۷۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف و ۵ نفر اعضای باند سوداگران مرگ را دستگیر کردند، افزود: پلیس در مبارزه با سوداگران مرگ از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند و اجازه جولان و سرکشی به آنان را نخواهد داد.

فرمانده انتظامی لرستان در ادامه از کشف ۴ تن انواع مواد مخدر با ۲ درصد افزایش از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: در این مدت ۱۸ هزار قاچاقچی، توزیع‌کننده، خرده‌فروش و معتاد دستگیر که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴ در صد افزایش داشته است.

مهدیان نسب در پایان انهدام ۴۴ باند تهیه و توزیع مواد مخدر سنتی و صنعتی و اجرای یک هزار و ۲۴۹ طرح‌های پاک‌سازی نقاط آلوده، ارتقاء امنیت اجتماعی و کنترل محور‌های مواصلاتی به‌صورت نقطه‌ای، منطقه‌ای، موضوعی و حجمی در سطح استان با ۴ درصد افزایش در مدت یاد شده را از دیگر اقدامات پلیس لرستان برشمرد.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.