نماینده ویژه آمریکا در امور سوریه بعد از دیدار با مقامات ترکیه‌ای در نشست خبری در استانبول، ایران را بزرگترین چالش آمریکا توصیف کرد.

جیمز جفری، نماینده ویژه آمریکا در امور سوریهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از آناتولی، جیمز جفری، نماینده ویژه آمریکا در امور سوریه در یک نشست خبری در استانبول ترکیه و بعد از دیدار با مقامات ترکیه‌ای، ایران را بزرگترین چالش آمریکا توصیف کرد.

نماینده ویژه آمریکا در امور سوریه گفت: «دولت ترامپ بسیار صریح اعلام کرده که موضع محکمی برای عقب راندن ایران اتخاذ کرده است. در حال حاضر بزرگترین چالش، قطعا ایران است. زیرا خلافت سرزمینی داعش نابود شده است.»

جیمز جفری همچنین اعلام کرد: «به درخواست مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا، در سفر به خاورمیانه در ترکیه هستم تا اقداماتی برای یافتن راهکاری جهت پایان دادن به بحران سوریه که از سال ۲۰۱۱ شروع شده، ادامه دهیم. امکان برگزاری انتخابات در (سوریه) طبق قطعنامه ۲۲۵۴ سازمان ملل، وضعیت شمال سوریه و نگرانی آمریکا از حمایت روسیه و ایران از دولت دمشق موضوع گفت‌وگوهایم با مقامات ترکیه‌ای بود.»


بیشتر بخوانید: نماینده آمریکا در امور سوریه با وزیر دفاع ترکیه دیدار کرد


پیش از این ابراهیم کالین، سخنگوی ریاست‌جمهوری ترکیه در دیدار با جیمز جفری، نماینده ویژه آمریکا در امور سوریه درباره تحولات میدانی در سوریه و همچنین تنش‌های اخیر بین آمریکا و ایران با وی گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، کالین نگرانی دولت ترکیه از تنش‌های اخیر بین آمریکا و ایران و احتمال دامن زدن آن به درگیری‌های جدید و افراط گرایی در منطقه را به نماینده آمریکا در امور سوریه ابراز کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۲۲ دی ۱۳۹۸
اقای جفری امده استانبو ل برای هماهنگی با اربابان اوباش در ایران مثل سفیر عکاس و ....
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۱۲:۰۱ ۲۲ دی ۱۳۹۸
از ایرانی عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرد..این جمله تاریخی رو یادتان هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۲۲ دی ۱۳۹۸
آمریکا ی جهانخوار دهان گشادی داره همشو میخواد .اما ملت ایران نمیگذاره زیر پا بشه ای ملعونان کثیف بی هویت خیلی ملت و ناراحت کردین .امیدوارم آرامش از شماها سلب بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۲۲ دی ۱۳۹۸
گورتونوازمنطقه گم کنید یانکی های خبیث
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۲۲ دی ۱۳۹۸
امریکا بزرگترین دشمن برای ایران است..
-
ایرانی
۱۰:۴۲ ۲۲ دی ۱۳۹۸
باسلام خدمت عزیزان به خاطر منفعت نفت خاورمیانه امریکا وکشور های اورپایی از این منطقه دست نمی کشند از نا اگاهی ما سوء استفاده کرده ومنطقه را بعلت فروش بالای اسلحه ونفت مفت بهم میریزند وکشور های خودشان را بهشت جلوه میدهند یه عده مسئول بی شرف وبی عرضه وبیسواد به همه چیز مفت رسیده در این مناطق با فرزندان وزنان دوتابعیتی مردمان را از وطن خویش دل زده کرده وباعث میشوند این کشور های بی شرف بیشتر به فکر مطامع خویش باشند اینها دشمنان مردم خاور میانه هستند ای مردم ممالک خویش را دوشت داشته باشید باتمام مشکلاتش وسعی درجهت اصلاح امورات کشور بدست خودمان باشیم انشاءلله که مسئولین نیز از صدور خانواده های خود به امریکا واورپا جلوگیری کنند وحرف اخر انگلیس برنامه ریزی میکند ومینویسد امریکا اجرا میکند ای مسئولین به فکر مردمان خویش وکشور خویش باشید الکی شعارندهید وعمل نکنید ومردم دلزده ودلسرد نکنید شرف داشته باشید.و..........
Iran (Islamic Republic of)
A
۱۰:۲۸ ۲۲ دی ۱۳۹۸
اقای جفری؛ این همه فیلم بازی نکنید.بیشترین نفع رو از وضعیت ایران دارید میبرید
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۱۰:۰۷ ۲۲ دی ۱۳۹۸
بزرگترین مشکل و بدبختی همه دنیا امریکای ملعونه تمام دنیا را برده خودش کرده بعد حرف از حقوق بشر و حمایت از مردم دنیا میزنه به حق امریکا همان شیطان بزرگه مرگ بر تو مرگ بر تو امریکای جنایتکار
Luxembourg
ناشناس
۰۹:۴۵ ۲۲ دی ۱۳۹۸
با توجه به تاریخچه اقدامات مسؤلان آمریکایی باید گفت بزرگترین چالش جهان آمریکاست. تروریست های بزرگی مثل بوش و ترامپ آزادانه در حال عیاشی هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۲۲ دی ۱۳۹۸
بزرگترین جالش خاورمیانه امریکاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۴ ۲۲ دی ۱۳۹۸
تا ديروز كه ميگفتين چين و روسيه است
Iran (Islamic Republic of)
بیات
۱۱:۱۳ ۲۲ دی ۱۳۹۸
خودشون هم خوب میدونن بدست ایران با عظمت ازبین خواهند رفت
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۸:۴۸ ۲۲ دی ۱۳۹۸
هی جفری: ای نادان و احمق درجه یک از دارودسته احمق های درجه یک بزرگترین چالش جهان معاصر در کل کره زمین شما هستید که بعنوان ایالات متحده آمریکا رهبری نظام استکباری و استعماری و سلطه جهانی وهدایت و رهبری آن را با متحدین خودتان در جهان بعهده دارید و این از زمان شکل گیری کشور آمریکا تا همین الآن همین گونه بوده تمام ادوار تاریخ شما با کشتار و قتال دسته جمعی همراه و عجین بوده و هست در ایران هم از زمان مصدق تا....جیمی کارتر تا.........ترامپ احمق که البته این تا الی الابد تا انتهای تاریخ بشر ادامه دارد چون صلح بین اسلام و کفر کاملاً بی معنا و نامفهوم است و مانند آب و روغن در تمام دماهای ممکن با هم فاصله دارند و ممزوج نمیشوند زیرا ماهیت جهان اسلام عاشورائی و متکی بر"هیهات منا الذلة"است و ماهیت و ذات شما خوی استکباری و استعماری و کشتار و قتل و تجاوز و غارت و چپاول است و بین این دو هیچگاه پیوند محکم نبوده همیشه پیوندی گسسته و سست شکننده برقرار بوده....کد2301003901 - 156628/ج شهیدان زنده اند
آخرین اخبار