مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عاشورا در مراسم تکریم و معارفه مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه عجب شیر گفت: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی یک شخصیت بزرگ برای جهان اسلام بود و نتیجه اعمال خالصانه او باعث شد کل دنیا را شیفته خود کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، حجت الاسلام کاملی فر مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عاشورا در مراسم تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب شیر گفت: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی یک شخصیت بزرگ برای جهان اسلام بود و نتیجه اعمال خالصانه او باعث شد کل دنیا را شیفته خود کند.

حجت الاسلام کاملی فر افزود: شهادت انسان‌های بزرگ و تاریخ ساز باعث عزت اسلام و روحیه و عزم مضاعف برای رزمندگان اسلام می‌باشد.

او با بیان اینکه بزرگترین مصیبت حادثه عاشورا بود گفت: بعد از گذشت ۱۴۰۰ سال از واقعه تاریخی عاشورا هر سال که می‌گذرد انسان‌هایی با شهادت طلبی درخت مقاومت و استکبار ستیزی را تنومند می‌کنند.

حجت الاسلام  کاملی فر گفت: اجر و مزد این سردار بزرگ اسلام شهادت بود و این امر باعث می‌شود روحیه رزمندگان جبهه مقاومت برای انتقام و ظلم ستیزی بیشتر بشود.

او به عقب نشینی آمریکایی‌ها اشاره و گفت: هدف از انتقام جنگ نبود بلکه با این سیلی نشان دادن قدرت آمادگی و بازدارندگی و ترساندن دشمن بزدل بود و دیدیم که چطور دشمن عقب نشینی کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عاشورا صداقت و خلوص نیت را از ویژگی‌های بارز سردار سلیمانی برشمرد وگفت: اگر در کار انسان خلوص باشد خداوند محبت او را بر قلب‌ها حاکم می‌کند و سردار چنین بر قلب‌ها حکومت می‌کند.

در پایان حجت السلام علی رشیدی به عنوان مسئول نمایندگی در سپاه معرفی و از خدمات حجت السلام ابراهیم برزگر تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار