معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خوزستان از نجات ۱۷ نفر سرنشین ۵ خودروی گرفتار در برف بخش صیدون باغملک خبر داد.

علی پهلوان معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به همت نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان باغملک و به دنبال بارش سنگین برف در روستا‌های بخش صیدون این شهرستان عملیات امداد و نجات در این منطقه به انجام رسید.

هلال احمر ناجی 17 نفر گرفتار در برف بخش صیدون باغملک

او افزود: در این عملیات ها، ۱۷ سرنشین از ۵ خودروی گرفتار شده در برف با تلاش نیرو‌های امدادی هلال احمر در گردنه‌های منطقه امامزاده عبدالله رها سازی شده و امدادرسانی لازم به آن‌ها انجام شد.

پهلوان اظهار داشت: با توجه به شرایط جوی حاکم بر استان خوزستان، تمامی پایگاه‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر آماده ارائه خدمات امدادی به افراد در راه مانده و نیازمند به دریافت خدمات فوریت‌های امدادی هستند.

هلال احمر ناجی 17 نفر گرفتار در برف بخش صیدون باغملک

این مقام مسئول تصریح کرد: مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر از طریق شماره تلفن ۱۱۲ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و هماهنگی عملیات‌های امداد و نجات به هم استانی‌ها است.

همچنین از دیروز که بارش برف و کولاک در محور اندیکا-تاراز آغاز شد، ۷۸ خودروی گرفتار در برف رهاسازی شده و ۲۰۵ نفر از سرنشینان خودرو‌ها نجات یافتند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.